2008年4月12日 星期六

吹水篇


尋晚發左個怪夢 (其實我成日都發怪夢,會刻意記住d夢),夢見我同父母細妹(細佬例牌冇份,呢個point好真實)番大陸自助旅行,點知細妹自己早左落車,我同老豆阿媽即刻落車搵佢,搵到天光,終於0係一處荒野聽到佢d哭聲,終於搵番佢。


你一定以為我細妹好細個。其實佢已經十八歲,仲攞埋成人身份証。不過我地屋企絕對唔會當佢18歲,更加唔會當佢成人看待。俗語話么仔/么女么心肝不無道理。好似我細妹,比我小六歲,比我細佬小5歲,成家人都由細睇到佢大,睇住佢出世0係醫院帶番來,睇住佢學講野,睇住佢學行,睇住佢番學,睇住佢又用奶瓶飲奶到用水杯飲奶 (ps: 佢四年班先戒奶,十分恐怖),要我當佢係一個大人,實在做唔到。對於我父母,我細妹更是惟一一個由細俾佢地湊到大的子女。因為我同細佬細個時有一段時間0係大陸俾我婆婆照顧。可能因為咁,睇得出我阿媽最唔放心的係我細妹。我細妹讀到小學,我阿媽依然會每晚走去佢床邊睇佢有冇蓋好被,佢去夜街一定會打俾佢問佢幾時番。


做么仔/么女可能會感到好煩,不過其實很幸福。


*******************************************************************************


前日同事買了兒時欣物 - 彩虹糖回公司,勾起了大家很多兒時回憶‧根據調查,我小時候係咁多同事之中最窮的一個,因為我小學時沒有零用錢。同事奇怪我怎可能沒有零用錢。其實我當時冇諗過自己點解冇零用錢,反而奇怪點解人地有零用錢。小學時好多同學話我孤寒,其實我根本就冇錢,每年就只有新年那幾百蚊利是收入。既然冇錢,何來闊佬呢?


中學因為要自己食飯,所以終於有零用錢,每日廿蚊。當時一個m記餐大約17/ 18蚊,茶餐廳一個set lunch都係17/18蚊,我每日食完飯,只係儲到兩三蚊,放假更加唔會有零用錢。實在買唔起一本13蚊的 ,一枝四十幾蚊的hello kitty兩用筆,or 一個五十幾蚊的公仔筆袋。幸好班上買 的同學多的是,總有機會睇小小,未至太out。預科時,零用錢增至廿五蚊一天,至大學,增到三十蚊一天。由於大學canteen一個餐只係十零蚊,手頭比較鬆動,偶爾可以同同學食貴小小。


由於讀書時經常徘徊於貧窮線邊緣,使一蚊一毫都諗得清清楚楚,所以由細到大都俾人話我孤寒。其實你地怪錯我了。我只係應使得使。事實上,我雖然窮,不過我也有快樂的童年。


阿媽用同樣的財務政策apply落我細佬度,不過我細佬卻成為了搵一蚊使兩蚊的大花筒,未能承繼我的優良傳統。


*****************************************************************************


星期五放工,本來想同生日的同事一起慶祝,不過佢番左屋企,唔肯出來。我地幾個便到outback steakhouse隔空幫佢慶祝。原來爛蒲爛飲又食煙的同事馬田好介意人地話佢唔乖,我惟有叫大家乾杯,緩和氣氛。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...