2008年4月23日 星期三

黑雨後的一天

黑雨後的一天,馬會取消了賽事,本來諗住0係屋企hea,但最後冇落雨,俾得閒得滯冇野做0既老豆一早捉左去附近的上水華山行山‧


我地都唔知邊度可以上山。後來撞到一班估計在蛇王的差人,佢地教我地點上山。但係老豆冇跟佢地指示,見到有條有好多墳墓0既路就帶我行上去。穿過一堆墳墓,路變得相當斜,根本冇路行,拗底。我俾老豆一直拉住隻手爬上山。未知係咪佢上得太快,加上濕度高,快上到山頂時我支持不住,感到暈眩,想坐下休息時更眼冒金星。死la! 咁0既狀態點去沙巴爬神山呀?



上水圍,攝於休息的山坡上。



梧桐河


被老豆取笑加休息了一會後再起身上路。爬過一山坡後便是一條平坦石屎路,易走多了,人也精神多。呢d路先係人行!頭先果d 墳場路...其實真係唔係俾人行。




意外地山上的風景不錯。可惜沒有相機,只能用手機拍些snap shot



下山的路...






行過山,吃過下午茶,回家幫電腦大掃除。昨晚電腦不段hand 機,根據以往經驗,想必是主機積了太多塵埃。老豆幫我將d主機內的風扇柝晒出來。帶上久惟了的口罩,除塵除了差不多一個下午,還用吸塵機隊入主機吸塵,終於沒有再hand 機。不惶我花了那麼多時間。


不過夜晚睡覺時我一合眼便看見一舊舊灰色的塵。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...