2008年4月15日 星期二

feeling down..

最近好似失去左衝勁同動力去做任何事


包括工作、搵工、睇五月旅行資料、update澳洲之旅blog


唔經唔覺我已成兩個月冇update澳洲之旅blog


其實依家只有最後一篇未打,不過就係提唔起勁去打


當然我唔會睇住佢爛尾收場


睇番澳洲時的自己,雖然樣衰,但還有幾分稚氣


再睇番番來香港後的自己,做左年幾野,個樣已迅速變老


歲月摧人,呃唔到人,十分稀虛。


我0係澳洲思想好簡單,諗住做一世農場工都冇所謂


不過番來香港,思想自然變得複雜,唔甘心做d太無聊、太無前途、太刻板的工作


睇見d大學同學份工人工高過自己又可以周圍飛,我就會經常問自己究竟自己0係度做緊d咩


究竟係咪蹉跎歲月


但係打開jobs db,又冇乜興致apply job


我想做傳媒,又似乎未夠班


再做customer service? 又唔長遠


眼高手低,都唔知可以點


shit!


1 則留言:

  1. hey my soul mate, 其實你已經比好多人好ga la, 至少你爹良未有耐退休, 要試傳媒工, 趁今次轉工試試law, 你話要找條件理想的傳媒工, 可能學你話齋, "未夠班", 但志在試下哩類工, 窺探下哩行, 我想還是可能的. 沒那麼灰吧~ 不過要把要求調整一下囉, 試過, 真係喜歡先慢慢再找比較好條件的囉....只要別妄想一步登天, 把目標訂得realistic d, 一步步來la~~  Hey, you gonna make it, u gonna do that, cheer up baby~

    回覆刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...