2008年4月16日 星期三

澳洲闖蕩之旅後記 - 首爾短聚




有驚無險之下我們終於登上從sydney到Seoul 的飛機。今次坐早機,冇窗口位,不過同tak睇下相吹下水,好快就到。





出閘,問information center點從機場到 hostel,跟指示坐上到hostel 的巴士。hostel 的地圖指示我們在乙支路4 號站下車,但機場staff 同司機都示意我們在乙支路3 號下車。甫踏出機場已感到久惟了的一陣濕和熱,感覺很亞洲。下車時正下雨,正找雨傘,我的outdoor backpack 拉鍊竟然完全爆開,所有東西都掉在濕滑的地上,好不狼狽。巴士開走,我們的首爾探險之旅正式展開。

在兩個不懂英語的韓男路人帶領下找到了hostel (其中一個還幫tak拉行李)。check in,那老闆娘亦不懂英語。我們的同房是個剛從new-zealand 交流回來的重慶女教師。安頓好以後,打電話給在澳洲時認識的幾個韓國朋友,準備跟他們會面。

第二朝跟tak 一早起床出外找早餐。同房的女教師病了,著我們替她買些麵包。我們在附近的士多打算買瑞士卷。我地跟士多老闆全用身體語言受溝通,很有趣。然後我們走進一間看來較乾淨的餐廳吃早餐。menu全是符號般的韓文,於是胡亂在menu上向待應點了兩個菜,結果來了泡菜前菜、辣麵、壽司。本來我對首爾之旅沒什期望。不過用身體語言周圍去又幾有趣。




吃過早餐,在hostel休息一會便到地鐵站會合小虹。我跟小虹是在emerald 認識的,跟她在emerald 共處的時間不過一星期,我臨離開時她主動留了她的聯絡電話和她爸爸的電話給我,叫我到韓國找她。小虹先帶我們到遊客區insadong,不過insadong d 野太高檔,我同Tak 都冇心機睇。then到shopping mall 林立的明洞,似香港的銅鑼灣。tak 想買把遮,不過我同小虹冇乜心機等佢買,佢都未選0岩就要跟我地去南山,的確有d 無癮。


  


 首爾的sales好搞笑,明知我唔識韓文都係咁不停跟我講韓文,再夾雜一些英文詞語(eg. very good!/ very cheap)。見我冇乜反應,又再加多兩錢肉緊去講,以為只要佢講大聲d 講多d就會明白。




攝於明洞一店外。相中間的厚粉男是一店舖的宣傳人。本來我冇咩意慾跟他合照,不過tak就係貪佢夠騎呢。




小虹帶我地食地道韓菜作午餐。其實幾好食,不過真係辣左d。




小虹買了這些街頭小吃給我們,名堂唔知,甜的。其後我同tak 都試過自己買d 甜的街頭小吃,不過全都很難吃。



Rain與鄉下肥婆。都唔明點解我可以咁既裝束出現係有如香港銅鑼灣的明洞。




上南山的路上..


 


上南山的纜車





 

在南山上...


 


離開南山已6:30pm,我們約了另一個在emerald backpackers 識的韓國朋友henry 7pm。本來想打電話給他改在首爾的地鐵站等,不過找不到他,只好仆回hostel。回到hostel已7:40pm,只見發胖不少的henry已在hostel common room等待我們。他電話冇電,已等了我們45分鐘。

henry用韓文幫我們向老板娘請教怎樣洗衫,then 帶我們步行到今朝到過的insadong。期間看見不少街頭小吃,著henry介紹些給我們吃。







henry 幫我們點了雞肉串($1000 won,很貴)和年糕。那年糕可說是我一生人吃過最辣的東西,可我還是吞下了。順帶一提,原來在韓國拍陌生人的照片是要先徵詢別人的意願。我兩次舉起相機想拍街頭小吃,henry 或小虹都會先幫我請示那小販。

吃過街頭小吃已半飽。heney 帶我們到insadong一間傳統的韓國酒館吃韓式煎餅和飲酒。我是不喝酒的,那些地道酒對我而言非常 " kum "。從 henry 口中得知另外兩個在emerald backpackers 認識的韓國人bryan 和 john仍在澳洲。他們已一把年紀,還繼續extend working holiday visa,留在澳洲prevent the normal life.


 


離開酒館已很夜,henry要趕車番大學宿舍,不過趕路途中仍不忘買雪條請我地食。穿過清溪州,我們回到hostel,henry已趕不及回大學最後的巴士了,於是佢又0係我地hostel留左陣,幫我地同hostel個阿嬸做翻譯。

第二朝本來約左小虹九點0係city hall 睇閱兵儀式,不過尋晚太夜,我同tak都唔多想去,但約好左又唔可以甩底。打俾小虹想cancel,冇人聽,惟有單拖去city hall搵佢,點知去到又搵佢唔到,惟有先番hotel會合tak 兩個人出去。

先到hostel 附近的市集食早餐




東大門,有d似荔枝角d 時裝批發廠,冇咩好行




下午到insadong 睇"結婚儀式 "




去景福官參觀,由於相機冇電,又買唔到adapter差電,只係影到到此一遊相




晚上會合小虹(佢今朝唔知醒,甩左我地底)到首爾朝區大學路食晚飯,到一叫"鳳雛"的人氣食店食雞




飯後到附近的cafe hea了一會,cafe 好靚好女仔feel,打少女市場, 第一次去仲贈送老闆的詩集。小虹教我地用韓文order 野飲,又同我地share 佢去澳洲前d 情史


 


從cafe看大學路







晚上睇世界杯季軍戰葡萄牙對德國,場波有d 悶,得我自己睇,差d 睡著。旅程的LAST DAY,10:30先起床,tak 已跟在hostel 認識的 ABC出去。

本來諗住買ADAPTER幫相機差電,但我用盡所能做晒身體語言,電器店D人都唔知我想要乜。想搵D後生仔幫我做翻譯,又等唔到; 想叫HOSTEL個女人幫我做翻譯,佢又唔識英文,無功而回

THEN一條友去街邊一檔麵檔食LUNCH,見MENU有張相碗麵有蛋有肉,點知來到只係有蛋冇肉,仲要係冷麵。

坐地鐵去德壽宮睇下午換兵儀式..











圖右 : 我借了一套兵服影相,免費的

THEN到南大門買人參俾阿媽,規模比想像中細,可行性也不高,不過落雨又唔想去祭基洞搵人參

南大門賣人參的地鋪有十幾間,間間都冇乜人,唔知幫襯邊間好。宣傳單張話南大門內有間商場有好多人參店,上去一看,格局就如羅湖商業城,而且由於冇乜客人,店內的人一見到我就走出來叫賣,惟有走為上著。

正猶疑去邊間買人參好,一間人參店的女店員叫我試食紫菜。發現店內的人都識講國語,於是幫襯佢地買左d紫菜,又詢問人參價錢。女店員話紅參較高麗參適合老人家,$110,000 won 一盒。我計過,如果買,我連機場巴士都冇錢坐,惟有打溫情牌,話自己係學生,冇乜錢,叫佢收平d,佢話可平$5000俾我,我話我最多只可出7/ 8萬won左右,佢話最盡只可$95000賣俾我,仲幫我將盒紅參入埋膠袋。

買完人參,正想步出人參店,坐輪椅的老闆叫我留下來,唔知係咪見我孝順,請我食老闆娘弄的白水煮薯仔。老闆話要介紹佢個仔俾我識,話佢個仔0係香港尖沙咀開貿易公司,令我受寵若驚。




我跟人參店老闆




@ city hall

離開南大門,步行至明洞買手信俾細妹,又到一快餐店食砂鍋飯套餐當晚飯。

回到hostel,跟新來的同房美國女教師吹水。佢叫我地趁後生做多d後生仔先做到0既野。

以為1am有世界杯決賽睇,坐到十二點幾先醒起韓國比香港時間快,要3點幾先有波睇,惟有上網打發時間。睇到d大學同學0既xanga,知道自己好快就要過佢地果d朝九晚六0既生活,十萬個唔願意。帶我番澳洲 la 唔該!!

澳洲闖蕩之旅最後一個節目就係 0係首爾hostel 睇世界杯決賽 italy vs france,估唔到要踢十二碼。我捧的 italy贏左,不過都仲未有時間 " 鄧 " italy開心,就要即刻仆出去坐機場巴士去機場。tak坐夜晚機番香港,我坐晨早機。

在機場閘口看到 "hong kong"兩字,醒覺到我真的要回家了

整晚沒睡,來到機場已筋疲力盡,上機好快就訓著,連空姐派野飲都miss左

習慣了視野廣闊的澳洲,飛機快到達香港,在機上看到高樓大廈密密麻麻的香港,心想為什麼我會來自一個那麼恐怖的地方

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...