2015年6月8日 星期一

重溫十年前的 Email

目前顯示的是「image002.jpg」

十年前第一封在澳洲用  jpeg 形式透過  mass email send俾香港朋友的信。後來因為澳洲上網實在太慢,upload 唔到相片,索性用broken English打英文信就算。

話說尋晚整理EMAIL果陣忽然睇番一封十年前當我仍在澳洲working holiday時朋友send給我的email。於是挑起左條根,花了一個多小時將當年在澳州working holiday時跟朋友的email 對話重看了一遍,勾起了很多那些年青葱歲月的回憶。咁就十年。當年還是個十八廿二的年輕少女,今日已經係個羞於暴露自己真實年齡的中女。真係「時光這個壞人偏卻決絕如許,(我的青春)停留耐些也不許」。


十年前的世界,未有wififacebooksmart phonenotebook仍然十分昂貴,很少人會帶著notebook去旅行,身在比香港還落後的澳洲上網也不容易。跟香港朋友或當地認識的外國朋友聯繫就只有靠email,但也不能經常check。當年大部份時間留在鄉下地方打農場工,住宿的地方只有一部電腦可以上網,但收費昂貴,大概是$2 AUD 15分鐘,真係一寸光陰一寸金,仲要係龜速,只可以用來check 吓  EMAIL,買機票查旅行資料就完全唔惦。由於又費又貴,我一兩個月先會上一次網。

當年Working holiday剛剛興起,去的人沒現在那麼多,朋友對我在澳州的打工生涯還是很好奇,於是每次check email,我都係順便send 一個 mass email俾有興趣知道我0係澳洲發生緊咩野事的朋友報吓平安。由於時間緊迫,又有好多野想講,根本冇時間 double check D spelling。香港的朋友用漂亮的英文回覆我的mass mail,我就只能用充斥 spelling mistake broken English 回覆他們。重看當年這些  message,有人告訴我去看黃耀明演唱會時第一時間想起了當時很喜歡黃耀明的; 有人說在香港的工作很忙又很無聊,很羨慕我可以自由自在 ; 有人說寄了給我的信因為我搬家了而被退回,十分無奈  ; 有人說跟男朋友分手了,想我快點回港跟我傾訴 ; 又有人跟我分享自己的一些旅遊照片,還著我多update 近況,他很想知道更多; 有人說下班坐小巴時忽然想起了我,正打算  send 個  email 來問候我之際竟然就收到我的  email; 有人跟我說自己在澳洲帶鬼妹去沙灘,仲俾對方示愛,唔知好唔好講俾女朋友知…..重看這些messages,得悉他們曾經想念過我這個朋友,甚至曾經很需要我,還是感覺很窩心。十年過去,這些朋友大都已經很少見面。有的已經結婚生仔,生活重心由朋友轉成家庭,再沒有空聽我的旅行故事 ; 有的又結識了新的朋友,發掘了新的嚐好,有了新的生活圈子; 有的本來就沒有太多共同興趣,好像找不到見面的動機 ….. 聽起來很sad,但其實這又很正常。道理就如我們跟小時候一起玩的鄰居/小學同學失了聯絡、跟中學同學因為生活圈子不同而缺乏話題、拍拖/結婚/生仔後無奈要疏遠朋友一樣,都是成長的代價。你總不能期望你現在的朋友一輩子都那麼親近。只要曾經真心把大家當作朋友已經是一件令人回味的事。

相對十年前用email 跟朋友keep contact,現在用Facebook / what apps當然更方便。朋友的status或照片,按個 like或俾個笑臉就可以了,連文字交流都唔使,慳水慳力。只是這種重量不重質的keep contact方式又好似欠了些什麼。試想想,我現在還可以透過email查到十年前跟朋友的文字交流記錄; 但十年後,我可以怎樣尋回今日跟朋友的點滴呢? 我不太可能查得到十年前在Facebook給了多少個”like”,也不太可能將what appsmessage 保留十年。再者十年後,Facebook / what apps是否仍然存在也是一個問題。

當年最令我郗虛的一封email是來自一個大學同學。她把大學畢業禮的照片send了給我。為了working holiday,我放棄出席自己的大學畢業禮。出發前我覺得這只是個儀式,不去也罷。但那天在澳洲做了一整天廉價勞工後,看著大學同學穿上畢業袍,一臉前途似錦的樣子,忽然有種「究竟自己0係度做緊乜0野」0既感慨,失落了一個晚上。現在回想,已經沒有了當年的感慨,也絕對沒有後悔放棄畢業禮,反而很興幸自己作了這個決定。working holiday改變了我的人生觀和價值觀,亦是我窮遊世界的啟發點。沒有當年的working holiday,我人生的這個十年就只是一片空白。
*************************************************************************************

題外話,當年 working holiday 的最後兩個月跟戰友  Tak分開了,我們只能用大概只有對方才看得明白的差劣港式英語跟對方email 聯絡。重看這些email也非常有趣。完全唔記得邊個係 "big eye chicken" TuRu (又名「Cancer」,呢個咁賤格0既外號係邊個改架?)


目前顯示的是「image005.png」

…….A bit wei ham……….我諗左30秒先 get  “Wei Ham”即係「遺憾」。應該係有人想寫遺憾但又唔知「遺憾」0既英文係咩野所以自己譯左音。好彩我聰明,如果唔係真係睇唔明。哈哈!!
目前顯示的是「image006.png」


“Dan Wrong” bed .....ha ha ha !!

1 則留言:

  1. 想當年.....呢個係衰老症既先兆wor。雖然我地係中女,但係要保持心境年靑,甘先老得無甘快

    回覆刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...