2006年12月1日 星期五

好累好累



開始多野做,面對前人留低0既極混亂database,好頭痛。番完夜間番早間更是想死

覺得公司好多做野0既手法問題,例如有野delay,冇人會通知學生; exam頭四十五分鐘唔可以去toliet,好唔人道。考完試要學生0係name list簽名,浪費時間,又對杜絕頂包毫無幫助。ka ha講得0岩,唔可以將成套新加坡0既野搬過來,但舊人都只有跟舊rule,唔想/唔能夠改變。一諗起今日第一日考試七國咁亂又有人冇名又唔夠question paper,星期日要自己一個去搞實在擔心。

今個星期無la la試左d唔同0既野。首先係星期一要同阿head開會,(好似之前十年都唔開一次)

無la la被"安排"做"take minute,要我地幾個新同事問問題提意見,之後仲會每星期開一次會

阿頭0係會上話好記得我講過complaint係一個driving force,當堂呆左。係咩? 我有講過咩?

努力去revise..係wor,好似見工果時吹下吹下吹左出來,但係我真係無咩深印象

估唔到呢句無心插柳0既說話會係我獲聘0既關鍵。冥冥中自有主宰?!

跟住就係星期四開email發現自己被安排做咩"graduation ceremony committie",唔係呀嗎?

sevice0既同事就只有我、ka ha、don (好彩呢個配搭都幾唔錯)

阿頭話我同ka ho剛畢業,所以想我地俾d新意見公司。我想講,你選錯人了,因為我連自己個大學畢業禮都冇去,我都唔知一個grand 0既畢業禮係要點。anyway,被選中應該係一件好事。公司fresh grad有四個,四個選兩個,如果冇份,或者我仲多野諗。

呢個星期有兩日同ka ho一齊放工,發覺佢份人好正面。我同佢係工作上0既拍檔,連committie都一齊被選中。佢好treasure可以做committie同uop,因為呢兩樣都係公司0既重頭戲,workload係重d,但應該可以學到好多野。佢唔講我都唔覺tim。原來佢放棄左sony psp cs0既工作,我係佢實take sony la!

*********************************

退稅終於拎到手,第一期糧都出左,番得23日所以得六千九,唔覺得自己有錢左,因為還債後冇幾多會剩

***********************************************

睇詩遊記講北京,介紹埋798藝術區‧記得當年我去北京搵798,問左好多人行左好多冤枉路先搵到,好多local都唔識。去到,emily又冇心機睇,我拿拿臨行左個圈就走左,睇電視發覺miss左好多野‧798真係好型,他日有機會再去北京都想再去。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...