2006年12月13日 星期三

成世女俾人鬧得最多的一天

今日番工,食飯前仲同同事講高興終於都約sai 他媽的dissertation workshop
直至一個dissertation tutor出現,問我點解聽日咁多人個workshop得3個字
提議我最好約過d學生,因為d人得番三個字實嘈
於是正式進入左黑色一小時
0係呢一個鐘,我0係電話裡被無數學生痛罵,面都被罵得發紅發熱
遷就d死硬派兼極力維護自己利益0既學生,
幸運地將兩個易話為0既男學生調走去一早一遲0既雞肋時間(真係好感謝呢兩位易話為0既英俊男同學吳生同消防員,不知不覺做左我恩人)
終於死惦聽日個schedule,補證人人有半個鐘
呢個schdeule,真係arrange得好不容易,死去活來,好想大叫兼爆粗
我咁大個女都未俾人一日之內鬧咁多次
連埋食飯之前無la la俾人打上來鬧我重乜d成績未出你淨係識得答唔知
我就快捱唔住
放過我la! 香港人!

雖然今次係我唔0岩,不過真係見識到呢d出來做野0既part time學生真係唔係我呢d初出茅廬仲拾下拾下0既細路女可以應付
對住呢d死維護自己利益,缺乏體諒0既學生,我真係有心無力
好懷疑自己是否適合做customer service
或者做個悶蛋hr唔使見人對唔夠圓滑0既我會更適合
最好俾我番澳洲耕田
點解做人要圓滑?
****************************************************

帶左個咸魚肉餅飯番公司食,搞到成間公司都係咸魚味
聽講連reception都有,好樣衰!!
*****************************************

晚上聽見上司samuel同我交帶左一d野之後同個同事講"唉!佢地呢,好多野都要由頭教起"
應該講緊我..
well! 可以點樣? 我要認真想想probation後resign 0既問題

記者夢,難圓,但未碎


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...