2006年12月6日 星期三

激氣

今日出email提d學生仲有一日就學費deadline,點知send完仲收到十萬個電話問學費0既事,成朝無停。仲勁俾一個叫prisilla0既八婆話,話我地仲乜deadline前一日先提佢地

我同佢講我地冇責任提學生,學生0係orientation時已獲通知幾時交學費,點知佢仲理直氣壯話佢地part time學生咁忙點會記得,又話之前winnie早幾星期已經通知要交學費,又叫我問有冇得extend。我話上司唔0係度我唔可以話事,佢話咁你唔可以打佢手提問佢ga 咩?我話我無理由0係人地工作時間以外打擾佢,點知俾佢插番轉頭話我做野可唔可以flexible一d?痴線! 點解d人咁橫不講理? 小佢老母!!!小小小小小小小!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

同其他同事呻,佢地撐我remind佢地交錢係bonus唔係奉旨,佢地有責任自己留意自己幾時要交錢。好無奈,好心作雷霹,唔提好過提。私校d學生真係難服待。我讀bu果時邊有人0下0下提你幾時做d乜?收email又睇d唔睇d,弱智。有個仲無聊到打來complain點解email個下款個tel no少左個字。god!點解d人咁無聊??

一直到下午上司番來同佢講番個情況心情先好d。雖然呢份工唔sai受上司氣,但遇到d無理學生有時都幾難頂。好懷念0係澳洲自由自在唔sai同人交代0既日子。香港人真係太難服待,被寵壞。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...