2006年12月29日 星期五

blog morning

今日番早,可能因為d學生開唔到email,無咩enquires-> 無咩做。雖然forsee到來緊有好多野做,有百幾個email同電話要打,但呢一刻又咩都做唔到。點解d大粒做野咁抆,搞到成 日D野都咁趕?

太無聊,0係公司上網睇BLOG,睇SFAC人BLOG,睇BU HRM人BLOG,睇同公司人BLOG,睇OZ WHM人BLOG。發覺想去OZ 0既HK人真係唔少,慶幸自己趁未加QUOTA時去左。唔係話唔想0係OZ見到HK人,只係如果好似果D依家0係OZ0既HK人見到咁多自己友就唔係咁好。好似D KOREAN/JAPANESE,就係因為同鄉多,0係WORKING HOSTEL朝見口晚見面,行為言行都要有所避忌,又要同同鄉搞關係,人際關係變得複雜,變相失去左做BACKPACKER0既意義。我0係OZ一年唔計TAK只遇過4個HK人,1個0係WORKING HOSTEL見,好興奮,其餘3個就係旅程尾數時0係PERTH 一間HOSTEL見,同樣興奮,已經足夠。

我又再一次APPLY 記者。聽講上司要調職,令我更加想走。呢份工其中一個令我留戀-既地方係遇到一個好上司。佢要走,令我更加想0係PROBATION未過時轉工。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...