2006年12月22日 星期五

聖誕聯歡

尋日係x mas party前最後一日番工,holiday mood都出sai,但又好多野做,lunch time都冇出去

由於番夜我最fresh,我要去愛賓。咁0岩mkt果邊又想同d學生搞d function,又派野飲又派神秘禮物,但係佢地自己又唔hold個function,要我去hold,於是唔擅長搞氣氛-既我就無la la做左禮物小姐。

愛賓有兩班學生,一班0係iadba,個function由個阿sir負責,我只負責將派餘0既野飲帶走。我入去果時d人仲上緊堂,雖然阿sir都叫d學生去拎野飲,我又叫d人拎完可以再拎,但都冇人show我地,派餘好多野。另一班係uop hrmdd,咁0岩我又要去做evaluation要stop個lesson,我又識個阿sir tony,所以氣氛好好。做完evaluation,叫番tony入課室,同d學生講椅下有merry chritmas紙條,搵到可以換禮物,估唔到大家都搵得好投入,尤其阿sir,甚合作,搵得好投入,帶動到個氣氛,但明明mkt俾左四份禮物我,但只有2個學生搵到紙條。於是另外兩份我就叫學生搶答。首先我問問d人係咪所有學生都係intake 27,因為我想問佢地intake 27學費幾時dead,點知個個鬼咁快舉手,佢地以為呢條係一條搶答題。第二條問題就係hrmdd功課幾時deadline。見佢地咁投入我都幾高興。番到公司都samuel講番d問題,佢都讚我醒。

今日就要出金鐘christmas party,約左don同ka ho一齊番。金鐘個center真係幾靚,d課室個view好正,pro好多。不過d committe 11:15am先set好野,等左好耐。首先好彩係食野,因為我已經等到好肚餓,好彩有pizza hut pizza。同margaret、ka ho、jason hui吹水吹得幾開心,原來同margaret都可以好causal咁傾計。佢都鍾意行山,又記得ka ho有女朋友,又記得我0係外國番來。then玩game,ok混亂,由五個game cut 餘3 個,有很多等待0既時間。第一個係正字遊戲,第二個係舉棋仔,最搞笑係其中一條,個host講一個人名,如果果個人結左婚要舉紅色,未結就舉黃色。其中一個人名大家都唔知係邊個,原來係samuel個全朵。第三個game係photo hunt。最後win果team一人有一百蚊cash,好羨慕。之後抽獎,人人有份,even最cheap價值唔會低過二百。第一份即係最cheap的係muji文具set 加百佳現金劵,其實都ok。有d又大又唔等使0既有micorwave、暖風機、hot pot爐,我抽中部dvd機,唔係好笑得出,因為屋企都有。後來先醒起可以放入房。抽獎0既大獎係will 遊戲機,唔知係乜,worth$24xx!! then公司最大粒果4個人每人送出一份禮物,分別係samuel、trini、margaret同mabel,don抽中左mabel份大獎,竟然係幾粒金莎加兩千蚊cash!!!見佢拎出d五百蚊紙果下真係好羨慕!!!i need cash!!


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...