2006年12月24日 星期日

無言以對

尋日聖誕假前最後一日番工

番晏0既同事全都著便服

因為cliff打俾佢地話可以causal wear

我口痕話早知我都著causal d

點知兩個做得較耐0既男同事異口同聲咁話我平時番工都著到同causal冇乜分別,好難幫到我

原來日日恤衫西褲0既佢地已經不值我所為好耐

無言以對

諗諗下,似乎department對我最好、真係當我係女仔0既,應該係我上司。多數擔擔抬抬0既野都盡量唔使我做,又比較留意我面對0既難處,會幫我

其他男同事可能因為大家身份/人工差唔多,或者唔抵得我可以唔使做太多擔擔抬抬0既工作

人之常情,無話可說

呢份工係有佢唔錯0既地方,但我發覺身邊有風度or叻0既男仔太少。公司都大粒都係女人。

我想做份可以俾我接觸多d叻人0既工,咁做人先有進步

公司男仔唔少,但有內涵、有深度、值得欣賞、可以有深入交流0既真係好似冇

佢地都係典型香港男仔,生活只係限於打機、行街、睇戲、食飯、研究電子產品,同佢地真係冇乜話題

 


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...