2006年10月17日 星期二

可以出本見工書

今日又再一日in兩份工

上午十點0係yau ma tei見職工盟training officer,以為d人會好causal,唔著suit0既外套,點知大部份人都係formal dressing,幾意外

上到去,0係電腦室填form,裡面有一班應該係報course 0既師奶,then好快就有得in

in我0既有兩個人,都著suit,一個係職級低d0既training officer,一個係老d0既manager

個manager似乎好眼訓,又冇乜表情,冇乜講野,淨係問我摘左幾多日橙,對我澳洲0既經歷較有興趣

我自己都幾眼訓,都發覺自己講野幾悶。我自問都已經竭盡所能,做唔做得成睇運,因為佢地只係請一個人。佢地叫我in果時話有writtien test,但又冇,唔知係咪無機

then行去旺角,原來果度離信和好近,好快我就到左朗豪坊hea等下午去in第二份工

0係朗豪坊對面間大家樂食早餐當lunch,join埋去做body check 0既tak

tak見工機會比我少好多,但又好好彩地俾佢見左份一請請九個人0既cs,請form 5,好快就有offer

聽到佢有offer真係有d down,我in左成十幾份工,見工經驗多到可以出書,但多數都係d請一個人0既工,好難爭。老豆阿媽話我呢d冇經驗0既心頭唔好咁高,要由低做起,好似鄧莘雯同家燕姐咁,都要幾十歲人先紅。tak聽完都話"又關事?"

佢唔係好鍾意份工,覺得企商場好cheap又冇前途,但又厭倦搵工0既過程,所以唔再in其他。

then陪佢行街買smart causal衫上training用,但我見完第一份工之後真係好累。見工0既過程其實唔長,但唔知點解見完都會好累,好想訓。

捱到兩點半去荔枝角香港工業中心in一份mt,interview過程勁簡單。個interviewer都係冇乜笑容,幾hea。佢地0既target 係fresh graduate,所以對工作經驗冇乜要求,最緊要捱得,因為頭半年一半時間做sales,不過底薪at least有8.5k,聽佢講都唔似係假mt,都ok。不過in得果十分鐘都冇,唔知有冇機。

幾時先會柳暗花明又一村,守得雲開見月明?


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...