2006年10月4日 星期三

又寫blog

搵工0既日子真係太無聊兼罪疚,坐左0係屋企3個月令人好唔舒服

得閒到日日寫blog,我都唔想...就算0係澳洲幾唔想番香港出來做野都好而家已經因為太無聊開始心急想有份工

尋日睇番中小學偶然寫0既日記,醒起其實我讀書時都有唔少不為人知0既衰野

我讀書時係老師心目中品學兼優0既好學生,成績表d評語千篇一律都係讚,品學兼優到好多教我閒科0既老師根本唔認得我 (佢地只會記得d勁叻 or 勁曳)

除左默書、測驗、通告、考試全部自己簽埋名0既小兒科外,就係呢一點,造就我犯校規的空間:

中一時,我冇帶is堂用0既樹葉,同個同學落樓下籃球場扮睇人打籃球其實隻手0係後面摘花圃d樹葉;

家政堂變態miss派俾我地做圍裙裝飾用0既格仔布唔見左,同佢講實死緊,但又買唔到。我同另一個都係唔見左塊布0既同學趁小息冇人0係home e room,佢負責0係門口睇水,我潛入課室偷左幾塊;

中三時,班內出猫風氣甚盛,我當然唔輸蝕,出埋一份。maths測驗d mc扮隔離位; 中文默書俾佢睇; 英文默書默完自己改番自已果份,當然順手改埋d錯處,結果因為白痴地用兩枝唔同顏色0既藍筆默同改而被miss識穿,好彩佢冇記我過,只係叫我寫悔過書。

有次maths測驗,有同學可能因為同另一個同學有過節,同趙sir報串有人出猫。趙sir叫出猫者自首輕判,其時人心惶惶,因為個個都出猫,唔知自己有冇lai野,我估自己冇得罪人,所以不太擔心,結果都唔係我

不過中三最經典0既出猫事件就係代課老師曾子君竟然0係中文測驗派卷時派左之後一日測0既中史卷

do do賤格地收埋左份中史卷俾我地見到,我同幾個女同學lunch趁do do唔0係課室0係佢櫃筒搵到份中史卷拎去圖書館影印,一邊影一邊笑到肚痛,然後當住佢面俾番份卷佢,賤鬥賤

不過最後差唔多全班都有卷在手,果次中史test個個都好高分,成績作廢

中五時,運動會因為怕悶,走去做跳高工作人員。由於跳高下午冇活動,我同徐仔決定唔番,兩個去左我屋企做倫理project。點知做做下,聽到樓下運動場有miss搤咪搵我同徐仔,仲搵左兩次,嚇到我同徐仔心都跳出來。好彩第二日番學冇人追究點解我地唔見左。運動會第二日,我同徐仔仲大膽到將個工作人員証俾第二個同學,自己唔番‧唔知點解,都係冇人追究。

又有一次中文科要做個錄音功課,我地遲遲先簽紙book課室,張紙連搵老師簽名都費是,自己搞惦; 落到課室,先發現借來果部機唔錄得野,想用個課室入面果部機錄,但要用mic。去問中文miss借mic,佢話課室d錄音機唔可以錄音,仲借我多次我地頭先用唔到果部機俾我地。無奈之際,發現一個阿sir將之佢mic就咁放0係開放式簿架。由於肯定個阿sir已經走左,故一聱唔該,就拎左佢支mic來用。但餅帶又漏左0係還左俾miss部機入面。可惜最後效果太差,果日份功課都係做唔成。

中六中七時係犯校規0既高峄期。中六做prefect,由於兩個head prefect都唔係地班,所以我地班做prefect0既同學都借d二唔守崗。我守左一個sem就冇去守。基本上,唔守崗除左會俾人0係prefect大會時點名之外都冇咩後果。只要臉皮厚,冇話唔得。

雖然prefect0既職責我冇盡,prefect0既好處我係識享有的。例如星期五高form要集會既日子,我同tak會借d二話自己要去低form課室守崗唔集隊,其實係匿左0係prefect休息室睇報紙。個prefect章,只會0係適當0既時候先會戴。

上pe堂,更試過走堂無數次。因為學校教pe0既miss得兩個,佢0既學生咁多,記得我同TAK呢兩個普通學生0既機會係0.1,記得我同TAK 0係邊個時間上PE堂0既機會更低至0.00000001。有一次我地0係樓下集完隊走PE堂,上一樓自修室時竟當面撞到佢蒼落樓下上我地PE堂。我同TAK一臉鎮定,當然冇被識穿。EVEN我地上PE,都會賤格地去禮堂台下個雜物房匿埋唔跑山。後來走PE堂之風漸盛,直去到一次中七時有個隔離班0既女同學走PE堂時去教員室問阿SIR野始被識穿

除左PE堂,我地更試過走倫理堂。由於偶理堂唔係0係課室上,走左兩個人並唔顯眼,加上幾肯定阿SIR唔會認得我地,故一次我地走左落圖書館。期間仲係樓梯同倫理阿SIR撞過正著。當然冇被識破。0係圖書館見到真係空堂0既一個中七師兄,佢好意外我地敢走倫理堂,話舊年佢地班有人走被發現記左過,所以我地唔敢再走多次。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...