2006年10月9日 星期一

中秋節


我最鍾意0既節日係中秋節。除左因為我農曆生日係八月十六之外,中秋節帶俾我好多兒時快樂0既回憶。雖然依家過中秋冇得好似細個咁同d friends玩candles燈籠,但對中秋依然期待。

八月十五同阿爸阿媽去梧桐河畔賞月,人不多,所以有d0靚仔匿埋來煲爉。我地坐0係河邊,自成一角,氣氛都幾浪漫。老豆不停用灼過0既樹枝趕/殺0係河爬上來0既蟲

十六就同屋企人去睇大佛。原本想坐纜車,但太多人排隊,又唔知可以預先買非,個職員話要排個半鐘,於是錯巴士。諗住走果時先坐纜車。

大佛原來有好多遊客,唔單止自由行,鬼都唔少‧去到果度都覺得自已似遊客。係佛寺食齋當lunch,水準認真一般。then去昂平市集睇,太新,太"懶"中國feel,個人不太buy,純粹呃遊客錢。then去排隊等搭纜車走,點知冇得買單程非走,就算買左來回非都要排成個鐘隊先有得走。公眾假期來呢度,似乎係錯誤0既選擇。撘番巴士去東涌,then同父母去大埔報一日內地團,又撘巴士番上水,今日撘車多過行。

十七父母都去左大陸玩,我好想親近大自然,約tak去沙頭角睇下海,點知條友應承左之後又話m痛,叫我過幾日等佢痛完再去。同細妹去大快活食完tea後自己坐巴士去粉嶺行晝眉山,順便去花都一帶緬懷sfac0既歲月。花都一帶係有少少變化,不過一d我有回憶0既食店仲0係度,例如搖荼、有記、豆漿大王、合府等。事隔幾年再來睇,幾有趣。then上山,天氣不曬,但好焗,冇風。上樓梯時成日要抖抖回氣。上到頂先有風,0係頂坐左好耐,惜d景都俾樹遮住。期間有個帶住隻狗0既青年上山,見佢好揚咁拎住咸濕報同馬經,唔知係自己睇定係俾隻狗大便用? 落山後行番上水,發現粉嶺d基建完善左好多。由火車站去嘉福村有有蓋行人道,又有單車徑去上水,似乎北區只有住天平村0既公屋居民番屋企係冇瓦遮頭。

今朝又再一早起身去北角見fairwood,星期一羅湖有好多人出香港,我等左三班車先有位坐。上到去公司,果然幾fairwood feel,有橙有黑幾舒適。以為見人前又要做d test,點知一開波有個阿嬸來查家宅,又問我有幾多兄弟姊妹又問我父母做乜又問我使唔使餋家,真係唔係好想答。then有個肥青年男人來in,都ok nice,原來係bu師兄。問0既問題都幾大路,又突然轉台講英文。我已經盡力去答佢,自問冇點講錯野,不過佢話呢兩日都有applicant來in,如果其他人係做開hr,我都可能見唔成。see how it goes


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...