2006年10月5日 星期四

in長實

今朝6點幾就起身,因為9:00要去中環in property officer trainee

早左30分鐘到,棟大廈大堂冇梳化俾人坐,去搵地方坐,點知搵著個教堂

上到去8:55,有個女仔填緊form,不過佢係in admin assis

填完form入去office交,then做一個written test,要一個鐘內用中及英文覆一篇投訴信,唔難,自問都ok(因為有備而來出sai猫)

我坐果張桌子係屬於一個叫carl 0既人,唔知呢個名會唔會保祐我成功?

office d 人工作氣氛不錯,有講有笑。不過in我果個約三十歲0既女manager就好cool

冇乜表情,同佢講野只係望住我份form點頭,又會窒住sai,我難以估計今次會否成功

property management都係一d對客0既工作,但見親工個interviewer都係cool爆

估唔到見工都會令我諗起carl。0係hk應該唔多人用呢個英文名吧


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...