2006年10月20日 星期五

一個offer一個喪禮

星期三收到 st sara mt的 offer,估唔到佢地咁快手,唔識開心。隔左一輪先識打電話俾各方好友。咁0岩davy又入來上水搵我地,我同tak又差唔多時間搵到工,今次一聚唔知幾時先再相見。我地帶davy去廣城食tea,去TAK屋企睇相,去粉嶺圍梧桐河散步,過左既簡單又充實的一日。

星期四同星期五係爺爺出殯0既日子。雖然上次去阿君個妹個追悼會已去過殯儀館一次,但今次自己有份戴孝,身份特殊,有D期待。

一早,老豆同佢個四媽去醫院領遺體,我就0係屋企等東莞親戚來。來的只有林叔叔受伯爺兩公婆,姑媽趺親腳冇來。一干人等四點半去到紅磡萬國殯儀館,見到殯儀館RECEPTION有電視顯示每間靈堂屬於邊個先人,有D似恆生指數。門外有D人SELL 花牌/酒樓SELL解穢酒。

上到去爺爺所屬靈堂502,已見姑姐同一少年,佢就係細過我0既阿叔,仲有佢阿媽,年紀睇來比我地想像中大。佢兩母子睇來幾傷心,冇同其他人交談,其他人仲HEA HEA HA HA,又互相取笑穿孝服後0既樣子,氣氛十分熱鬧‧喪禮似乎係一個俾親屬聚首一堂0既機會。

一開波有道士問爺爺出生時晨,THEN著孝服0既人都要跪低聽道士唱歌唸經,內容有關爺爺身平同子女名字。THEN我呢個惟一在場0既孫女先戴孝,要腰纏白帶頭戴藍花。THEN摺金元寶,好快已熟手。摺金元寶呢個步驟幾好,等我有D世藝,IF NOT時間好難過。

0係靈堂愈坐愈凍,想入靈堂旁的火爐旁燒野,點知阿爺就0係火爐旁,唔覺意就咁瞻仰左。佢望落似蠟像,唔係我想像中又白又紅,唔恐怖。不過媽咪就幾驚,去燒野要任生陪,又唔敢接近爺爺,去toliet又要人陪,被我地取笑佢細謄。

第一批來賓係任生一班工友,淨係認得黑仔傑,佢地一身放工look,同任生講兩句就走左。第二個來賓係一著西裝0既年青人,淨係識大姑姐; 第三批係肥姑姐0既同事,成班仔,其中兩個唔知係咪見到肥姑姐個cutie男友幫手搞個喪禮,勁笑,笑到肥姑姐講笑叫佢唔好喊去上香; 最後一大批係姑婆d仔女,仲有姑婆其中一個孫女同最遲來的表弟禧禧。 佢地都有去睇阿爺,不過就冇乜傷感,都係來吹下水,其中一個男人一來就搵林叔叔巴結,有部份都等到九點半果晚儀式完左先走。四e兩母子就冇親友來,更覺可憐。隔來個靈堂就勁多人,多到坐唔sai,上香要排隊,可能係d大公司0既老闆。

番到上水,用吉兒買左兩寸腸仔一寸魚蛋當晚飯,由於聽日一早七點半要到靈堂,盡快訓。

第二日五點全世界起身,天都未光,未試過0係香港咁早起,香港早晨都未做。五點九出發,任生同樓下看更講我地去旅行。d報紙檔仲疊緊報紙,買左份蘋果上到車都冇精神睇。6點九到紅磡,0係m記食早餐,異常開胃。尋日個喪禮搞手叫任生買點心,佢以為點心係西餅,遲遲都未買,去到紅磡先搵,搵到佢發脾氣‧我地先上靈堂,第一次來殯儀館0既細佬妹唔驚,敢去睇爺爺,又燒錢,細路話燒左幾十億俾爺爺後(佢話燒時聽到林叔叔嗚咽) 就公然釣魚(佢上身仲著住果日探爺爺件女人胸 t shirt),bb就摺元寶,不過媽咪一樣摺得咁差。九點堂倌話上棺,四弟想入去睇,佢阿媽唔俾,仲有推撞。then棺材抬出,戴孝0既人要一齊"買水",堂倌問有冇男孫,在場惟一一個男孫任劍榮先係釣魚後彈起身,拎住個寫住任府0既燈籠帶領所有戴孝者出走廊對住個窗同盤水跪低買水。見佢個不知所措個傻仔樣忍唔住笑出來。番入靈堂,戴孝者(孫不用)上前檢查先人0既衫同陪葬品,電子儀器唔得,then每個人都要輪流點頭確認。呢個時候姑姐們同新袍們(mum除外)都喊 sai,估唔到佢地同爺爺咁好感情。四e 就喊到企唔穩。then就瞻仰同蓋棺,then上山,d仔坐靈車。

上到山(0係柴灣)好多人,仲要等左一輪先有等仲火葬前的儀式。我以為好似電視咁有個掣俾人按跟住就燒,但個棺材只係俾人推左入一個室,唔知有冇燒。眾人心情已平服,我地去九龍富豪酒店食解穢酒,有兩圍人。間野靜英英,仲恐怖過個靈堂,d野食一般,我地同姑婆d仔同埋四e兩母子一圍,任生同姑婆d仔女有傾有講,個搞手話佢可愛。四e兩母子冇乜出聲,不過都有幫人添茶。then一點度番上水,剪埋髮所有野就完,好似發左個廿四小時0既夢咁。

食飯問老豆多d佢地家族0既野,阿爸阿媽對爺爺都冇乜好感。不過大家都覺得四e兩母子好淒涼,唔知佢地係好愛爺爺,定係好憎佢? 佢個四仔一下子發現自己有咁多阿哥家姐,仲有姪,會點?都是爺爺種下的禍。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...