2006年10月16日 星期一

又係見工+戇居但開心的open rice網聚

上星期五去左尖咀一hr consultant公司見工,見consultant

呢次見工係最淡定0既一次,因為見工經驗太多,而且呢d有sell野成份既工唔受歡迎,所以今次見工,佢講多過我講。

聽完佢講覺得份工都ok,佢話做落0既話搵到一兩萬一個月一d都唔難

但番到屋企諗下六千蚊底薪實在太低,而且心底裡都prefer一份穩定收入0既工

去search下間公司0既inf,發現有個hrm師妹都in過份工,但佢個mentor叫佢唔好做,因為佢地人工低及有d呃人,所以下午間公司叫我第二日second in我都拖住先

星期六去遵理in hr,個location超好,未試過去見工咁快可以去到目的地,同個interviewer (係一個普通級數0既hr)好好傾,因為佢對我個oz trip好有興趣‧份工唔好0既地方就係一個星期番六日,星期六仲要番到三點,太長‧本來以為自已有幾大機會second in,但諗番轉頭個interview自己太causal,好似冇take it serious,講hr 0既野唔多。加上佢地本來係要求個有三年經驗0既人去做,所以我都唔敢太樂觀。anyway,搵左咁耐工,都好想佢地可以請我‧0係元朗番工真係唔錯,太近了,一出公司門口就有巴士站番上水,好幸福。

星期日去八月極力慫恿0既open rice網聚,要成$250。8點九要去九龍塘kcr集合,大家都好眼訓

原本心情仲ok,但當旅遊巴駛至上水,0係第一個"景點"粉嶺圍"落車見到天平村,真係覺得自己好戇居

八月九月都去過粉嶺圍,對果度冇興趣,所以我地去左順欣間小食店食野,tak仲番左屋企小便,我托佢幫我添水

then去雲泉仙館食齋,未夠鐘0係果度周圍行,有好多佛寺同涼亭,有個雕像仲做粗口手勢

0係一個個頂有好多雀仔0既涼亭整古九月話佢中雀屎,佢信

then食齋,言談間知道八月個網名叫"辡椒仔"。有同桌0既人發現八月件polo shirt個領有d白色野,問佢件衫係咪污糟左,原來係雀屎。我都同佢一齊咁耐都冇發現,佢自己都完全唔知,佢頭先仲有份整古九月。

d齋老實講質素普通,一d都引唔起我0既食慾。去嘉道理農場之前八月換左件好過疕0既衫,有一個彷mcdonald logo 0既粗口手勢logo,i'm loving it變左i'm thinking it

到達嘉道理,發現冇咩睇,得d "out syl" (out of syllbus) 所以講唔出名0既植物 (問八月d花叫咩名,佢話"out syl"既佢唔識,答得好!! )同幾隻雀,時間唔知點打發‧

惟一大家都好鍾意0既係昆蟲館,因為有冷氣,裡面果個好似山洞咁0既蟻館仲有分體式冷氣,大家都唔想走。

原本就已經好唔想來0既tak當然唔會放過辡椒仔,不停"哦"佢,話又係佢話嘉道理好正好令人期待,叫佢快d扮個好雀躍0既樣出來製造氣氛。點知佢竟然講"我地不如去昆蟲館",頹爆。

then發現有一寫住遊人止步0既地方有馬,於是闖入去。為免俾人認得,我地講日文扮日本人‧初頭九月唔明點解要扮日本人,後來明白就入sai戲,見到隻馬時仲扮surprise做sai表情手勢講日文,估唔到佢可以咁搞笑。佢講得鬼咁好,真係以為佢識日文。

滯留昆蟲館。

then下雨,大家又心繫昆蟲館,於是折返,我仲帶頭0係蟻洞個concer位坐0係度休息,大家都跟隨。有人來,就講日文。等d人走sai,就關門等出面d人以為唔入得,果然見效,一直都冇人入來。

0係入面坐來磨時間真係幾頹,有難民feel,tak又再"哦""辡椒仔",連同樣俾八月"賣豬仔"來左0既九月都"可憐我地,話覺得我地好慘,一早起身出九龍搭車番自己屋企,then又要0係嘉道理做難民,大家都忍唔住為此大笑,tak打八月,害我地戇居左一日0既八月都笑埋一份。佢提議我地離開嘉道理去第二度等到四點半上車,我提議去林村,於是我地坐巴士去林村‧

一落車已有幾個村姑叫我地買野許願,我地買左3蚊一份既許願紙寫低願望‧我完全唔記得許願樹已經冧左,依家係唔可以擲野上去,只可以象徵式排d許願紙0係樹旁0既木板,難怪冇乜遊人。寫願望時仲鬼咁多蚊。

then入村參觀,八月話食3蚊一碗0既豆腐花,普通。then發現林村個公廁超靚,外面古色古香,裡面好似酒店咁華麗,仲有花0係洗手盤,大叫一聲好靚呀! then睇下魚就搭的士番嘉道理。果時先4點,suppose4點半先上車,但發現70%團友已上車sleep。

then去元朗,5:30先可以上大榮華酒樓食飯,故又要hea 30分鐘。出番大馬路搵廁所,then0係冇野行0既商場地台坐低再hea,像極自由行。

到大榮華,5"30已很多人,生意唔錯。openrice0係一包廳開左四圍台,好似去飲咁,同台0既人冇個識。仲幾靜。八月同d團友好好傾,我地幾個就好悶。d野食係好食,但唔係好好食。期間無線播左套講錯別字0既節目,好多團友都好有興趣,睇得入神。8:30埋單,餐飯咁多人食每人都竟然要夾成二百蚊,咁貴0既。

呢日係幾戇居,果二百七十蚊係幾唔抵,但幾開心。諗起auch講過去旅行去得開唔開心,最緊要係睇下你同邊d人去。其實我地同八月九月背景興趣都幾唔同,共同話題唔算多,但唔知點解次次去親玩都幾開心。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...