2006年10月30日 星期一

又失業

上星期先脫離失業大軍,話咁快我又失業la

因為我quit左份工,我quit左搵左幾個月先搵到0既mt工

做既時候真係好想quit,可以諗到好多理由去quit

每日番工,都覺得渡日如年,對份工冇興趣,見人地兩母女去行街買衫自己又要番工,覺得好難受....

總之有十萬個理由支持自己quit,

但真係quit左,又覺得自己太任性,太衝動,唔問清楚就quit,

再次面對唔知幾長0既搵工生涯,覺得好沉重,一d放鬆0既感覺都冇

講下呢份做左一個星期0既mt工,

初時以為做幾個月sales,應該冇摘橙咁辛苦,自信會捱過

但做落發覺都幾難頂,有好多細微細眼0既野而我又冇興趣0既野要學要理

同d同事好似係兩個世界0既人,冇乜話題,又冇人陪食飯

店內0既衫都係d我唔識欣賞0既師奶衫,叫人沒趣。(maybe對我來講賣cd/書會好d)

加上生意淡薄,渡日如年。每日番去,只係想時間快d過

日日d阿姐都打幾次電話來追數,發覺做零售,低級0既就要咩數,高級0既就要咩數兼追人數

太大壓力,太多野自己控制唔到,我好唔鍾意呢d投入同結果唔成正比0既工

我0既同事有sales 蘭子、vivian同senior sales 阿may,仲有間中來睇鋪0既阿yee

蘭子係典型sales格,肥妹一個,雖然sell野技巧不錯,不過為人悲觀,係果d只係睇人地唔好0既地方0既人,成日講d客不是

vivian認識最少,深圳人,廣東話唔正,以前0係深圳 lv做,嫁左個港男就來香港做sales,日日搭兩個幾鐘頭車來香港打工,俾我就唔制。佢sell野冇其他兩個sales咁叻,不過好勤力,抵得諗,可能因為年資最淺,d要"走走踢踢"0既野如去銀行入數、去第二間分店拎貨多係佢做

senior sales阿may 0係新達gitti做左6年,做左sales十幾年,係同我有最見接觸0既一個,醒目女一個,幾pro,講野幾直,不過其實我幾鍾意佢,幾真幾可愛。好似收工要互相check袋,個個都係俾人睇下就算,佢就會不怕醜咁講sai袋有0既野俾你知,仲連m巾一包都大大聲照講。

我0既同事,其實都唔太差。只是咁0既工作環境,四個月真係太長

the best is yet to come?


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...