2006年11月2日 星期四

好down

辭左職之後,發覺依家d job vacancy冇咩0岩做,冇咩工我好想做

傳媒工又冇咩新vancacy,有都冇信心去apply,好down,辭職似乎太衝動

好唔想面對搵工->等電話->見工->再搵工0既循環

前日同emily去大美督散心,原來佢遇到感情煩惱

經過新達,我叫emily入去我做果間野睇下,佢話見到個黑衫黑褲著suit 0既女仔,應該係0係office train緊0既alice,唔知點解我一走就要佢來店實習

*****************************************

睇vancacy,發現之前見過0既長實property trainee同耆康會hr都再請人

點解你地唔搵番我呀? 咁咪大家都唔使煩lor!!


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...