2006年11月6日 星期一

舒一口氣/ 香港有乜好

收到星期五見果份0既電話,佢地請左我

我自己都估唔到辭職之後咁快搵到第二份,好好彩可以一擊即中,因為我send左成百封信,得呢份有得in

星期六果份係好耐之前send落

原來intervewier果句"is it a good news for you?"係有玄機

可以0係八選一0既interview中脫穎而出,飄飄然,不過唔係開心左好耐,因為其實份工冇咩學,冇咩前途,又要番shift

好處係office靚,annual leave有14日,好多呀!!!

不過今次唔會好似上次咁咁快就唔做,我要快d搵到人生第一份糧,買件乾濕褸,請老豆唱k

****************************

好意外有咁多陌生人回應我0既blog,原來hk都有人間溫暖

我都唔知自己究竟鍾唔鍾意香港同香港人

覺得香港人幾市憎,幾向錢看,又難服待,俾少少錢就要有最好0既享受

0係澳洲果時如果人地問我香港係點,多數評語都係negative

記得參加GREAT OCEAN ROAD TOUR,導遊叫我地0係車窗寫上自己來自邊度同埋果度0既特色

我寫左HONG KONG,CHEAP AND GOOD FOOD EVERYWHERE

一個英國人就寫”UK,NOTHING GOOD, THAT’S WHY I’M HERE”

0係澳洲冇啖好食0既日子,最懷念0既真係香港D野食,周街都有CHEAP FOOD。有次0係 PERTH同另一HK BACKPACKER AUCH講起香港食物,真係肚餓到我行唔郁

香港仲有咩好呢?交通完善!靚衫多!行山/離島!靚到好似假0既維港景!方便!報紙好睇!言論自由!講波佬!改名叻0既傳媒人(如”明日之後”COMPARE WITH”後日”、捉智雙雄COMPARE WITH”捉我吧,如果你可以”,仲有”奪面雙琪事件”、)!D人做野快!

香港有咩唔好呢? 人超多!車多!空氣差!天氣濕!咸濕伯父多!粗口變化多!大聲公/婆多!電視節目太師奶!一色一樣的建築物/商場太多!冇深度0既男仔太多!OT/工時過長!貧富懸殊!大陸LIZATION!腌尖人多!地鐵人多!女仔太白太瘦!女廁廁格唔夠多!冇文化氣息!


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...