2006年11月10日 星期五

第二日-冇野做again (寫於第三日番工時)

九點半上班,九點5番到,竟然冇得入。由於samuel番下午,整個上午都睇資料,冇野做。lunch去銀行,傻下傻下去左聽個cs聽保險。

番到公司, 位都冇得坐,又冇野做,要坐出出面睇資料,感覺很不好受。覺得呢份工好清閒,`好穩定,但冇咩學,又冇咩前途。好似manager samuel,even he is manager〝佢做0既`野同我地一樣,我諗我未必做得長。(依家係上班時間,我冇野做仲要打blog。)

一直到下午同事winnie俾d coutinue edu fund 0既表我做先可做到六點半。有野做係好d。做做下亞視打來話詩遊記個quota已經冇,但有第二個節目可以參與,叫我聽日去見工。我冇問到個節目做d乜就推左人,好唔捨得。不過我錢都冇,點都要做番一頭幾個月野先可以玩。

放工去甘公司,比我想像中大,好闊落。

day 3,整個上午都冇野做,同同事又冇野講,一直到下午三點幾samuel發現martin冇番我先可以有d野做,就係將d學生0既論文summary打sai入excel,實在唔明點解唔就咁keep d hard copy就算,要將呢d無關重要但內容甚多0既野數碼化。d學生d eng writtien skill都幾差。發覺自己打野依然太晚,希望冇俾samuel發現。點先可以同d同事多d野講呢? 真係冇兩句。

收到st sara個mt sodium電話,佢仲做緊,不過依然唔開心,但係sales period可以縮短至兩個月。每星期又有一日full day @ office,情況好過我quit果時好多。quit左一份mt做依家呢份冇前途冇野學-既工,真係好似有d衝動。sodium話我quit左之後佢要做埋我果份市場調查,真係唔好意思。原來佢之前都上過我公司見工,但聽左個工作內容之後就同其他見工者走左。原來我

原來尋日0係自己畢業禮前跳樓果個ust學生係同事jason個同學,jason今日去左畢業典禮冇番八唔到d乜。好奇上左個男仔個xanga睇,睇唔出佢有自殺傾向。一個冇經歷過挫折0既大學生"委屈"做sales,開唔到單,首嘗人生挫敗,我明白係會好難受。唔明點解佢quit左份工先自殺。心理學家話佢可能患左"畢業恐懼症"。我諗我都有,話sai學生同打工仔轉變咁大,自己又冇咩挫折遇過,如果我唔係去一去澳洲,我未必撐到失業果幾個月。依家偶然之下搵到呢份咁hea 0既工,對初出茅廬0既我未嘗唔係好事。如果搵到好似個ust 學生咁0既工但又唔quit得我實pk。

依家呢份工我知我做唔長,因為唔係大學生做的,我等緊一個做傳媒0既機會。亞視幾時搬入大埔呀?

大學生究竟有幾大呢?


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...