2006年11月8日 星期三

第一日番工..悶死左

九點半番工,首先搵hr交野,then佢帶我認識d同事,第一次睇真個office,唔係我想像中咁靚,不過好多人都未番工

then去我遞屬0既department,自成一角,d大粒野都唔0係我地果邊,環境不太好,冇陽光

原來我仲未有位坐,今日都係因為有個人sick leave先有個位

我個dept有8個人,個manager都冇房,同我地一齊坐office,成個dept連埋我得兩個女仔,仲有一個阿嬸manager話佢係assistant負責執頭執尾的。間中又有consultant d人過來吹水

一開波manager samuel叫我睇course leaflet,開始都睇得好認真,但睇下睇下,我認為重要0既野都睇sai,開始覺得悶。其他同事間中都有吹下水,我就搭唔到咀。

發覺坐我斜前面果個 jason冇野做,又上yahoo又上google仲開埋video,我前面果個又聽mp3\

似乎呢個dept d分工有d問題,manager samuel好忙,十個電話8個都係佢0既,其他人真係好似冇咩做

1:30食飯時間,samuel叫我去食飯先,此時又冇其他人去食,第一日番工就要自己一丁友去m記

打電話同甘+emily吹吹水,又去左espirt outlet睇衫

番到公司,再見到番晏0既同事,其中一個don最多野講,佢都係住上水,都係讀石湖,都係住天平,令我諗起0係bu hrm 同thomas+tina兩個天平村街坊相認0既情況

之後班仔見samuel唔0係度停sai手腳吹水,仲玩射橡筋,有一個又自稱自己係prisonbreak的t- bag

"睇資料"睇到我眼金金,三點度samuel帶我同另一上星期先番工0既同事martin去briefing,講下我地個department做d乜,始發現我要到下個月先有位坐,下星期先知自己負責邊個program,意味我呢個星期都應該冇咩做(點解唔叫我遲d番工?)

brief 完繼續"睇資料",睇到我想大叫,幾時先走得呀!!!為左自娛,惟有查下字典,研究下部字典機0既功能,好彩有帶字典

0係don口中得知呢個department好少ot,d同事都好fresh,don睇來好似0係度做左好耐,但原來只係做左年幾,係咪因為d人做唔長呢?

放工第一個走,只係同左兩個同事say goodbye,係咪有d寸呢?


1 則留言:

  1. 第一日返工一個人食,有好多好多人都試過~~€ 仲要好多人都係m記........... 仲要之後都係shopping

    回覆刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...