2006年11月16日 星期四

又冇野做

今日番工又冇野做,睇足一日資料,對住同一樣0既野坐足一整天,想死

得office個阿嬸覺得我可憐,話我個樣"藕",同我講"見到你就慘,自己一個人已經悶,仲要睇足成日野"

我都唔知點形容我呢個處境究竟係"筍"定係慘,唔識講,好無奈

manager 都知我冇野做,都冇怪我,到臨放工果幾個字興致勃勃叫我draft 個email,似乎為終於搵到d野俾我做而高興,仲叫我可以聽日先交

又失驚無神問我邊科唔使考試,好彩我雖然對d睇左一整天0既資料對到"藕"左,不過我仲識,冇俾佢考到

*****************

聽到隔來department d女仔同我地department d男仔講起要趕走佢地department個靚仔

佢地講得好隱晦,話咩有10%0既人驚左佢,又話咩估唔到呢d野會發生,又話咩命犯桃花,好想知係咩事,畢竟成間公司靚仔得一個咁大把,不過d女仔講到咁,究竟個靚仔衰咩呢?


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...