2006年11月25日 星期六

正式員工

well,我頂替0既果位winnie終於離職,等左兩個禮拜,我終於有位坐,有電腦,有email account.唔知幾時會有卡片呢?

星期五番番下工,幾位同我一樣都係今年先入職0既同事話要上咩training,我以為公司對我地咁好,俾個training我地,原來個training係online聽新加坡一個 lecture,我地幾條友坐埋一齊對個mon上堂,幾無聊。個topic係interpersonal skill,講英文,好耐無試過上堂,加上d內容好多讀u時都有睇過,所以無乜心機。如果大日d阿head玩野出個quiz講番個training,我實pk。睇d0係大公司做0既大學同學xanga,見佢地d training pro到last 幾日,又住酒店又有starbas coffee + cakes做refreshment,好羨慕呀!

工作上,由於我上司samuel同同事阿don太好人太無架子,又唔嫌煩,咩大小二事,都費事煩請教佢地,變得十分依賴。或者對我呢個做野急進又粗心大意0既人來講,有呢兩個好幫手實在係幸運0既事。如果對住好似以前0係有線果班女人,有野唔識做都唔知點算。但另一方面,又驚會被寵壞,大日轉工就好難適應。不過,無可否認,問,係解決問題最快最有效0既辦法。

入職兩星期,真正做野做左兩日,已經對公司要求我地send mass email要續個send感到煩厭。明明兩分鐘搞店0既事,要個幾鐘,好浪費時間。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...