2006年11月5日 星期日

叫"兩飛"

星期五去尖沙咀一私人教育機構見customer service executive

事前已知係group in,過到gp in會即日writtien+final in

見工經驗多到可以出書0既我當然十分淡定,入到去間房填form依然氣定神閒

同房令外兩個applicant就幾緊張,又唔出聱,冇水吹

then有個hr叫我地上5樓做gp in,原來total有8個人一齊in

首先自介,then discuss香港教育制度(幾好吹),then discuss呢份工會做d咩同要咩條件(冇咩講)

氣氛都幾好,d人唔會亂插人,有講有笑

我自己講得唔係太多,唔會做第一個,但每個topic都可以搶到頭幾個去講,d人都幾buy我講0既野

講左個幾鐘,8個人3個留低,我係其中之一,亦係惟一一個女仔,自信急升,一洗之前0既頹氣

原來自己group in表現都唔錯。不過對手唔強就係真0既,一個cu人hk人都冇,poly有兩個,一半係外國讀書番來,佢地全部冇得留低。maybe講英文的話結果會好唔同。

講下d對手,之前同房填form的男仔望落冇乜自信,0係外國讀書回來,考入入境處但training時整傷舊患而轉工。雖然佢講野幾有point,不過成日好遲先出聲,唔夠人爭。

同房個女仔係poly讀tourism,做過幾年野,不過好靜; 兩個女仔(一個city行政,一個外國番來)、一個外國番來但走去做financial planner

入到圍0既一個係lu 哲學0既男仔,幾soical,另一個係poly人,個人認為佢表現一般,唔知點解佢有份

then writtien,十分鐘寫lifelong learining,then番3樓等final in

我應該係最後一個in,in我的係一個好cool英文女人(maybe singaporean),佢d英文好快 (好彩唔使佢repeat),冇表情,唔望人,直至我提到佢地公司拎過caring cpy佢先笑

final in表現不太好,全程英文未試過,希望另外兩個人d英文比我更不濟咁我先有機

我問個女人佢地今次請幾多人,佢話一個,突然笑住問我is it a good news for u?咩意思呢?

等final in時收到電話另一公司叫我去in,個接電話0既人驚我唔識去佢公司,叫我去果時可以打俾佢

番屋企查email record,先知呢份係hr,但我係好耐之前apply,佢又要有經驗的,故我抱住即管一試心態去見

間公司比我想像中易搵,可能因為星期六,間公司D人好似幾CAUSAL,不時有傾談聱

好快就有人叫我入OFFICE見工,係HR MANAGER,親自出RECEPTION帶我入房,對佢印象幾好

一開始唔係自介,係問我知唔知做HR 0既MAIN POINT係咩

我老吹係要細心同好0既組織能力,講下講下先醒起佢個AD話INTERGRETY好重要

即刻補穫,果然中,答完佢就即刻進入SECOND INTERVIEW(佢咁講我都打左個突)

都係D常見問題,個INTERVIEW好快完

問佢要搵咩人,佢話答得中INTERGRETY呢個POINT已成功左一半

好彩我講中0者! 不過都係請得一個人,我不敢太樂觀

連叫兩飛,有冇得中呢?定係得個桔?我需要一個肯定

究竟自爆自己上一份工做得果幾日就走係咪好不智呢?


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...