2006年11月15日 星期三

上班第二星期

番到第二個星期,同同事0既交談機會不太多,不過好彩有阿don呢個好肯講公司野0既同事比較0岩傾,八到d野。

不出我所料,呢個post留唔到人,之前幾個月有幾個人做兩做就走。我係來頂winnie個位,佢下星期就走。佢跟開-既野將會由我同另一個fresh grad一齊跟,有d難度,大家都fresh,好多野都唔係好知。

manager samuel冇讀過大學,唔知係咪因為咁佢對住一班u grad 0既手下都冇架子,又唔怕煩?佢老婆係診所護士,剛剛生左bb。剛畢業拍著samuel比較平易近人0既supervisor都幾好,if拍著好似有線 gigi咁0既變態婆就pk。

今個星期首嘗番夜滋味。番夜同番早都幾大分別。番早冇咩學生來,冇咩人serve,基本上可準時收工。番夜好多學生,又要拉車仔過第二條街0既課室送notes,好彩得我一個女仔,應該唔使我去。都係果幾個fresh grad過去,有階級觀念。尋晚第一次過去幫手做evaluation,第一次就lai野,班學生話上星期已經做左,唔使做。第二次果個阿sir似乎係新來,以為係同佢做evaluation,我入到去佢以為我係學生,叫我take a seat,繼續講書。 d學生叫我去吹佢,同佢講野佢又講英文,仲以為佢唔識中文,原來佢以為佢要speak eng all the time。

雖然好快個department得番我一個女仔,不過我又唔係好受著目。又冇靚仔,冇so。聽don講之前一直想請女,但d女interview表現唔好。

終於掌握左部廿幾萬0既super 影印機點用。冇野真係勁,可以自己釘埋。

anyway,遲d winnie走左要咩重飛,有d緊張。

我幾時先可以好似winnie咁quit左呢份搵份好d 0既呢?


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...