2006年11月28日 星期二

烏郊騰- 荔枝窩- 吉埔- 鹿頸


終於可以同阿爸阿媽一齊行山,幾年冇試過,目的地係荔枝窩,因為老豆死話要去,但係佢根本唔知荔枝窩有咩睇

九點幾先起身,唔知點解竟然搞到十二點幾先到烏郊騰起行。其實呢斷路我幾年前同tak跟行山團行過,不過印象模糊,而且相反方向

烏郊騰至荔枝窩一段唔算難行,係開頭要怒上,天氣又焗,副眼鏡出sai蒸氣,行咁多次山都未試過。臨到荔枝窩,要過溪澗,由於落過雨,d石好滑,even著行山鞋都幾乎"線"親,要老豆扶。當年我0係澳洲過呢d都唔使人點幫ga?番到來依賴sai。

行左個幾鐘都冇食dbread,因為想去到荔枝窩食熟食‧記得當地同tak去荔枝窩,賤格地食左餐霸王餐。荔枝窩有兩檔食肆,但provide d食物係一樣,都係得雞粥、炒noodle、鹽焗雞、油菜。 原本想幫襯榕樹下果檔,但佢地已冇野食,惟有幫襯另一設施較簡陋,由兩個客家女人開果檔,三個人點了炒noodle、菜、半隻雞、雞粥。d雞同菜都好新鮮,不過所謂"鹽焗雞"就好明顯冇鹽焗,但好滑好黃油feel,叫老闆俾d薑蔥,佢即場0係我地面前拍薑,點左薑蔥就很不錯。呢餐咁簡單又原始0既午餐食得好飽好滿足。

設施簡陋0既食檔。

簡單又滿足的一餐,難得阿媽冇"彈"。

冇薑蔥,八十幾歲0既阿婆即場拍薑。

以為荔枝窩有船出市區,原來冇,惟有行番去烏郊騰or廘頸,我地選擇廘頸。睇完荔枝窩d怪樹就起行。由荔枝窩去吉埔村一後d石好"線",就住就住咁行行到膝蓋都痛。不過唔係行左好耐就到吉埔。吉埔原來未聽過,但去到真係有世外桃園0既感覺,有好靚0既蘆葦田,有海,面對沙頭角,有不少人來影相。d村民都好nice,兩檔食肆0既老板都叫d行山人士隨便坐,even唔食野都可以,又叫我地唔好用公廁,佢地起左個靚d野俾遊人用。當時正值黃昏,更加覺得靚。

then行一段沿海小路到廘頸,約45mins,沿途影左好多相。

條路有好多牛屎,仲有好多牛。牛飲奶我都未見過。

 

對面就係沙頭角。

 

 

 

就係呢個路口行入吉埔。

行過一個小山波就讀廘頸。小巴站又有兩檔食肆,個老板娘又好大方,拎d椅子出來俾人等車時坐。香港d鄉村人又幾明白待客之道。

 

 


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...