2006年11月22日 星期三

終於似番個staff

已經睇資料睇左兩個禮拜,manager終於叫我可以坐就快resign 0既winnie個位,試下take佢d野來做

上午上班,好快已draft好要send俾學生0既email同搵出佢地0既email address,無野可做

其他番早0既同事都無野做,我上網去左個0係澳洲working holiday緊0既hk人blog睇左好耐

搵番好多久違左0既0係oz 時0既情懷,i need them!! 果位人兄u grad後做左一年野去oz,0係adelaide一個人過24歲生日,0係張床一個人時忽然覺得自己廿四歲人都好似冇咩成就,畢業一年做0既工作冇achievement,徒左一年,希望0係oz搵到人生方向。其實我0係oz真係冇咩諗過前途問題,尤其見到d韓男成三十歲人仲渾渾噩噩0係oz working holiday兼extend visa,又見到好多鬼都唔介意年紀比較大先發展自己career,就覺得自己仲後生。當然0係香港,廿三歲已經唔細,要讓家,要有成就。無la la去澳洲耕田,唔係咁多人識欣賞。反應番左香港,先認真反思前途問題。同同事don同ka ho傾過(0係公司比較岩傾的同事就只有佢兩個),發覺大家都冇諗過呢份工係一份long term 0既工。don想做account,ka ho未知想做咩,但係我真係唔知自己除左傳媒工仲想做咩。我唔想sell野,又唔想做d好似依家呢份咁冇咩前途,濕濕碎碎又多deadline又多rule 0既寫字樓工,又唔想做d日復一日年復一年0既工。番工更加令我覺得自己0既世界好細好渺小。究竟做唔到傳媒,我仲想做d乜? 工作估人生大部分時間,如果冇一份自己滿意0既工作,實在太浪費。

食完飯恰左一陣,winnie番到,manager叫我地打電話俾d學生問佢地對d tutor 0既意見。0係office睇資料自閉左兩星期0既我,由見工時淡定有錢淨0既姿態變到依家居然覺得打電話俾學生好緊張,真係冇用。s之前搵左0既學生email,由於資料混亂,有錯漏,搞到過左放工時間先走得,番咁耐都未試過。終於似番個staff。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...