2007年11月16日 星期五

澳洲闖蕩之旅(十五) - Emerald Backpackers生活點滴

working hostel生活平淡乏味,故hostel的backpackers間中會搞party俾大家玩下。我地第二次住emerlad backpackers的時候就有兩個無聊住客荷蘭人阿大同韓國人阿jun成日搞party。佢兩個唔打工,淨係住,太得閒,唔搞party,都冇野好做。







印象中其中一個最成功的party係阿大幫佢個朋友TOM慶祝生日的那個。





懷疑有易服癖的hostel manager chris. party有chris助陣生色下少。佢好識得搞氣氛。



性感打扮的鬼妹backpackers,身為亞洲backpackers總覺很難真正融入她們。





阿大跟阿tom





關係瞹眛的韓男 "體操隊" 和日女 "王菲" 被我們偷影。他們各自有另一半。








汽球上的臉,十分神似。






攝於來回emerald townshop至hostel的小徑上。









攝於hostel附近的lake side park,據聞乃melbourne市民週末的渡假勝地,也是我們週末無聊時散步的地方,秋天滿地栗子





hostel搬gym room,竟然可以將成個room用拖車拖運,影左張懶型0既相。






emerald township,規模比錦田還小。由HOSTEL步行快步要廿幾分鐘,間中CHRIS或一D有車牌的BACKPACKERS會車我地去,有時會自己行去當做運動’常到的有銀行、newsagency (買兒童/老人車票出city)、IGA 超市、精品店。無聊時可逛幾個鐘。






有日落雨冇工開,天下起冰雹,仲落得好勁。我冒住生命危險走出後花園影但。似落雪。





跟我在澳洲出身入死約十個月的戰友TAK在失業兩星期後毅然決定離開EMERALD,獨個兒到另一BACKPACKER 打工勝地SWAN HILL 碰運氣。我和 "中文韓男" 到火車站送她。她離開後幾天我也離開了EMEALD。其實旅程的中段TAK已經常說想分開,不過我一直未有心理準備,唔想分開住。到她真的要走,我卻有點淡然。當了十個月BACKPACKER,已習慣BACKPACKERS離離合合的生活,亦明白是時候獨處了。反而一直攘著要分開的TAK到真的要離開我們那一刻坦言感到有點 " 拗  ",不過佢最後去到SWAN HILL都適應了。





TAK走左的第二日,我獨個兒到了傳說中的KNOX CITY,完成TAK的遺誌。當年TNB farm 的黑人上司向我們推介了購物區KNOX CITY,並用 "HUGE"來形容,說時還兩眼發光,搞到我地心思思好想去。WARREN PARK的老闆也向我提起過KNOX city,仲0係地圖SHOW KNOX CITY俾我睇,不過我同TAK一直都冇機會去。趁住自己冇工開,我0係自己臨離開EMERALD之前坐左兩程車去KNOX CIYT一倘。

去到KNOX,有D失望。KNOX係大,不過未至於HUGE,人流亦不多。今次來KNOX另一主要目的係買細SUITCASE。之前我用一個大GIB + 一個 >20KG的BACKPACK,坐內陸機時慘被罰千幾蚊港紙的行李超重費。為左唔再受罰,我將部份行李寄回香港,丟左個大SUITCASE,買一個細細地不用寄倉、可當背包的細suitcase,仲買左兩個space bag壓縮行李。










這些照片是我在emerald backpackers最後一個晚上拍的。我在這裡前前後後住了差不多5個月,這裡可以說是我的第二個家。澳洲的旅程,帶給我最多回憶的,不是什麼美麗壯觀的旅遊景點,而是這間cheap dirt hostel emerald backpackers。

左中的三個是我最後的同房。那荷蘭女孩跟我挺談得來的,可惜我們相處的日子太短,

右下的亞洲女人是hostel 附近的居民,我差不多每次坐從火車站回backpackers的巴士都碰到她。她是菲律賓人,在city工作。





這是離開emerald 那天在從emerald 開往火車站的巴士上拍的。每次出city都要坐這架巴士。這小鎮巴士司機,來來去去都是那兩個人,很多時客人跟司機都相熟。其中一個司機更會對每一個上車的客人打招乎,到站又會叫客人enjoy the weekend, 其敬業樂業精神值得敬佩。




臨行前,chris 問我 "  u want me to kiss u goodbye? " 我唔知點答,只懂傻笑,chris見狀,有點不好意思的說 "NO?" 令我覺得自己有d衰,不過車已經開了,我惟有揮手同佢地道別。

有兩個人來送行,場面不至於太冷清。

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...