2007年11月15日 星期四

澳洲闖蕩之旅(十四) - Warren Park打工歲月



 

失業了好一陣子,終於有工開。今次0既同事係chris個韓國女友、中文韓女(一個識中文的韓女)、核突婆三個韓人,冇個熟。不過今次份工得果幾日,我都唔在乎同邊個一齊。呢個farm番7:30am,比其他farm遲。第一日番工到左個farm,見一班 local麻甩坐0係簡陋的開放式common romm望住我地,又唔打招乎,感覺怪怪的。







史上最易的工作

冇人交帶我地要做d乜,chris女友帶我們跟住一班 local去做weeding。

 



 放滿菊花盆栽的溫室

不久boss帶我地幾個backpacker同local worker入溫室示範我地的工作‧幾個local將身後的菊花盆栽放上枱,backpackers負責清走盤栽多餘的花芯,只保留最頂的三個。天下間,點會有咁容易0既工 ga?

工作太容易,氣氛十分興鬆。我跟boss吹了幾句,boss走後,另一local阿伯話我英文好,又同我傾左幾句,又有收音機聽,時間過得好快,我亦好快就愛上這份工,可惜只做四日。  




開放式的common room

放工,以為同chris個女朋友一齊番工,chris實好快來車我地。點知等左成兩個鐘都冇來。韓女們心急,走出路口等,又叫女友打電話俾chris,都係冇chris消息‧我等得無聊,又累,整個人躺在路口上,韓女們目瞪口呆。如果在香港,我可不會這樣。望穿秋水,farm老板出現,車我們回hostel。想不到以後都是老板車我們放工。

之後幾天都是做搣花芯。沒有tak在我身邊作伴,我成了孤獨精,韓女們工作時都不怎麼跟我聊天,連boss和local阿伯都察覺到了,問我hostel有沒有其他中國人跟我聊天。我被韓女們的韓語弄得心煩。韓女們工作的確很認真,好像要在這兒打工打過世,但她們很多時只顧死做不懂變通,浪費了大家不少氣力。







工作了四天,當大家都以為又再面對失業時,老板叫我們下星期一帶護照和visa,原來我們的工作可以延長多一星期,如果花長得夠快,將可再工作多兩至三星期,大喜!終可暫時脫離患得患失的日子。

在 ploting 的我

搣左個幾星期花芯,終於要轉工種-ploting,即將小樹苗取出,放入大花盆,注入泥,再整齊排放在地上。這工作較搣花芯多元化,不過要在戶外工作,幸好當時已是秋天,天氣不熱,有時還有寒意;要搬搬抬抬,體力消耗較大。有時泥土不夠,要叫 local worker送泥過來。不過我們基本上冇皇管,做做下,可以偷偷坐下休息(我自己未試過,最多只係放慢手腳)。不過偷懶只會令時間過得更慢,冇著數的。

工作點滴

順利再過渡了一星期,老闆說我們的工作可再度延長。第一次在外國過復活節,老闆鬼馬地在我們工作的溫室收埋幾個朱古力復活蛋; morning tea時還有新鮮的easter bun,即一種有十字頭案的麵包。留澳多時,我可未嘗過熱的新鮮麵包。

一次我們被指派去修剪薰衣草,當我一手拿起一盆薰衣草準備剪時,感到一點痛楚,方發現我的手指被蜜蜂針傷了。不久,整個farm的人都知我被針,並談論起蜜蜂來。一local worker幫我塗藥,老闆又來看我的傷勢,並說有d人可能因為敏感會腫到上手睜。我當時半信半疑。點知被針後的的手指腫脹至不能屈曲,一星期後成隻手腕都腫晒,大驚。我第一次被蜜蜂針,唔知原來係咁嚴重,擔心不已,又唔知點醫,惟有叫farm d人幫我塗多次藥水,好彩腫左一星期之後就冇再腫了。

母親節(星期日)全farm的人都要幫手為 city 的exhitbition 做 packing。那些送去參展的花,就是我們在這兒開始打工時搣花芯的花。




準備參展的盆栽

年青男主管送走已包裝的花。呢位貌似雷字楊的年輕主管對住班年青local worker會指指點點,但對住我地一班backpackers就很怕醜,望多佢兩望會低頭傻笑。



已包裝好的花

 


老闆的愛犬,韓女們都愛逗牠,我卻很討厭牠,因牠多次偷吃我放在開放式common room的朱古力餅乾,令我損失慘重。





為了安撫一班星期日都要上班的員工,老闆安排了著條、沙律、雞脾作午餐,令我相當興奮。雖然一人得一隻脾,唔多夠飽,不過有免費午餐我也心滿意足。放工,我對老板說 thank you for your chicken, 老闆聽到好開心,問我" you have enough?' 我話 yes,其實我只得七成飽。



張貼在common room的澳洲足球走勢表,每個 local worker 都有份競猜。一次放break,local阿伯問我有冇睇澳洲足球,我話有,不過睇唔明drule。年青男主管嘗試向我解釋 d rule,不過佢講講下,即刻有人反駁佢,並開始了一場關於澳洲足球的爭論。結論係連澳洲人自己都唔係好明澳洲足球d rule。




每日開車送我地番hostel的老板

農場老闆 paul係英國移民,每天放工都親自送我們四個 backpacker番hostel,好鍾意0係送我們回hostel期間講佢屋企d野。奈何佢有d撞聾。聽講老闆已七十八歲,仍每天到農場工作。不過他的子女都無意繼承父業,農場不知何去何從。

自從開始做 ploting,因要戶外工作,天雨要停工,有時一個星期開得兩三日工。不過秋冬交接,hostel附近的農場都開始淡靜,我有份時薪長工做,已經很不錯。

在Warren Park工作的日子是挺平淡的,直至工作完結前一星期,方意識到在warren park工作其實有不少好處 : 七點半先開工,朝早在hostel可避開人潮,不用爭廁所廚房; 放工有老闆車坐,省車費之餘又比其他backpacker早十五分鐘番hostel,唔使同人輪沖涼; 農場的工作不用太體力勞動,加上陽盛陰衰,冇變態女主管,大多時做野冇王管,仲可以聽 mp3,好自在; common room有3個微波爐,唔使等; common room有大量過期< than's life> 雜誌俾我借番hostel,幫我打發不少無聊時光....在warren park,我領悟到平淡是褔的道理。




睇番當時的番工look,我明白點解異地戀冇我份。

在農場工作,穿得太多不方便,我最多只會著多件jacket同戴冷帽。記得有日下毛毛雨,我穿了jacket同短褲在户外工作了好幾小時。放工時在老闆的車上方發現原來外面只有9度。我無法想像自己0係香港會在9度的環境下穿著短褲在室外流連。




在warren park工作的last day,拍了韓女們的工作情況。她們說自己 no make up,唔肯俾我影。

 

 last day臨收工,韓女們都拍下自己的工作情況。



last day收工同老闆拍個照。

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...