2007年12月17日 星期一

週記一則

Mon: 跟大師兄當曾一起佈置公司,當曾透過他已遞辭職信,轉行做Account,幾時到我呢?



Thu: 第一次一家人去唱k,以為平時最鍾意唱歌的老豆會最興奮,點知最high的係我阿媽,因為我老豆俾我地笑得多,怕醜


一齊睇下我阿爸阿媽點樣糟蹋鄧麗君的<月亮代表我的心>...







仲有徐小鳳的<順流逆流>,翻睇依然笑到流淚...


 







Fri: 請左replacement leave,同細妹行左陣街就同兩個大學同學emily、阿君去旺角寧記打邊爐,98蚊任食不過要俾 $8茶位同 $8醬油錢,賣單唔知點解一人百四,唔係咁抵。原來依家d食肆食野有限時,食左兩個鐘就俾人趕走,d 野都未食完....


食完飯在阿君極力慫恿之下去影貼紙相,原來我已兩年冇影過。依家d貼紙相唔平,最平果部機都要五十蚊,不過多左好多function,又吹風又升降。有好多學生去影,我地可能係最老餅果幾個。




睇番都覺得有d白痴..不過幾好笑。


Sat:同幾位初中的同學聚舊@登打士街廣場樓上cafe。上次去20樓,今次去10樓,環境不錯,食物不俗,價錢較平,不過坐左兩個半鐘又話過左鐘俾人趕走。我已經連續兩日0係旺角俾人趕走la...




點解徐仔個樣可以同中三時一模一樣?


被趕走之後到朗豪坊pacific coffee再吹水,講起很多sfac時的趣事。搭火車回家時不知誰提起了家政變態更年期 miss 鄧寶玲,大家都異常興奮。佢d野,由九龍塘站講到粉嶺站都未講完。跟大家暢談鄧寶玲勾起我中一那年因弄失了做習作的格仔布,生怕被佢鬧而與同學趁小息冇人潛入家政室偷取兩塊格仔布的記憶。鄧寶玲,是sfac女同學們的集體回憶。未俾佢鬧過/糟質過,你都唔算係讀過sfac。



SUN: 靜態的一天,跟家人吃過下午茶約了kam去中央公園打羽毛球,但太大風,打唔成,變左散步。意外發現冬天的中央公園有好多盛放中的玫瑰花,唔少影相友來拍照。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...