2007年12月9日 星期日

賣飛佛Darren Hayes

澳洲樂隊Savage Garden 是我初中時最喜歡的外國樂隊。n年後的今天,savage garden已解散多時,卻居然俾我搵番中三時第一次0係電視睇到的savage garden片段


Savage Garden < Truly Madly Deeply> 


當時我被主音darren hayes的聲線及唱歌時投入認真的模樣深深吸引,覺得佢好型。其後在電視看到savage garden另一首歌 " I want you" 的 mtv,更覺呢隊band好堅,有石破天經的感覺。一次0係HMV試聽了savage garden的 cd,發覺首首歌都咁好聽,本來諗住番上水 d cd店買佢地隻碟,點知上水d cd店冇得賣。於是0係中三考試的最後一天,我一個人放學後從粉嶺的學校跑到沙田,為的就是買savage garden的 cd,作為考試後獎勵自己的禮物。這亦是我第一次自掏腰包買的外國樂隊唱片(之前我買的外語唱片都是一些情歌集錦碟)。自此之後,savage garden成為我的「賣飛佛」,我亦開始多接觸外地流行音樂,少聽本地音樂了。畢竟外國音樂實在比本地的流行曲強勁精彩得多。



Savage Garden <I want you>

Savage Garden解散以後,我也脫離迷偶像的時期,識得聽歌唔聽人。我當年的夢中情人darren hayes也開始獨立發展,出了幾張solo album。不過個人認為他獨立後的作品不太易入耳,我這個多年的忠心fans也開始離棄他。直至最近從收音機聽到darren的新歌 <On The Verge Of Something Wonderful>,發覺從前我喜歡的darren hayes回來了!這作品聽落好新潮好in,差d聽唔出係darren唱呀!



Darren Hayes  <On The Verge Of Something Wonderful>


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...