2007年12月7日 星期五

再遊龍脊

繼上星期日我跟tak個friend個男朋友d friend去行山之後,這個星期日我又跟tak個同事個friend去行山。年頭曾經跟 auch 到龍脊行山,當時天公不造美,非常大霧。想不到事隔幾個月我們又有機會再臨龍脊。


我一直誤會了今次同tak 的舊同事行山,以為會是一班身嬌肉貴的女孩子,對今次行山不太熱衷。當天我和tak 準時到達筲箕灣,打算跑到麥當奴匆匆食個飽便起程上山。我們到達m記時,tak 的朋友才打來說他會遲到,但不想吃m記,建議我們去飲茶。我對這位朋友印象很差。因為他既遲到又諸多要求。


我們在m 記隨便找了間看來有點殘舊的酒樓。tak 的朋友在我們點完菜才出現。意外發現原來是個高大的 0靚仔,一身行街look,連袋都冇。不久後還有他的另外兩個朋友加入我們,也是一身行街look。0靚仔們都是比我們遲一年畢業的fresh grad。當他們問我和tak 山上有沒有汽水機/ 櫃員機,我就知道跟這班 0靚仔行山將十分有趣‧



這天天氣不錯,上次來到這裡只看到一團霧。



大浪灣和石澳。



開始看到有人玩滑翔降傘



我、tak和一班 1984 年出世的傢伙。他們雖然甚少行山,不過年青力壯,就算偶有怨言,總算敖過龍脊。不過我有點懷疑他們會否再行山。







我們都是第一次近距離看人玩滑翔降傘,不禁對天空那些降傘歡呼。





很難想像這個肥佬老外是滑翔降傘教練,還以為教練應該是年輕英偉,像王敏德那種。我們跟一大群行山友看著肥佬教練「起飛」,有點論盡。



終點大浪灣,不少滑浪初哥在滑浪。


第一次跟0靚仔行山,感覺挫有趣的。如果有機會跟公司的低b男同事行山,應該也相當有趣。


如果個個星期都可以行山,咁就好lu。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...