2007年12月31日 星期一

終於睇晒哈利波特!!

終於睇晒所有哈利波特!佛地魔終於玩完。石卜內竟然係忠,仲深愛HAPPRY POTTER的母親。但總覺 J K 羅林在結局留下了伏筆。說不定會有續集。


我由year one開始睇Harry Potter。當時是自己讀書生涯的一個低潮,學校朋友不多,成績不好,又未能適應大學生活。一口氣閱讀四集Harry Potter,讓我在壓力中得到釋放。而七集harry potter睇左我5年。


每睇一集harry potter,都不禁佩服 J K羅林的想像力。 J K羅林筆下的世界是那麼真實,每次睇都讓人完全投入HARRY POTTER的世界。Harry Potter係第一本令人睇到唔肯瞓0既小說。攤在床上閱讀HarRy Potte是一種享受。


睇Harry Potter,是一個不錯的減壓方法。不過因為太好睇,幾日就睇晒一集。Harry Potter睇晒,<建築有情天>又睇晒,真係有d失落,冇左寄託。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...