2007年12月23日 星期日

警號

大師兄上星期遞信辭職,直到星期五先有機會同佢一齊坐車番上水傾辭職的事。講到近來公司生意唔好,大師兄話依家經濟好,d人轉工易左,寧願拎錢去投資,都唔會去進修,所以我地呢行係要經濟差生意先好。同一個已辭職的人傾辭職的事,無疑會令人更加想辭職。但我又唔係儲到好多錢,都擔心如果好耐都搵唔到工會點。


星期六0係學生填寫的course evaluation form發現有學生點名批評我 rude + poor attitude,shock!!我都冇鬧過我d 學生!只有我俾佢地鬧0既0者!


在公司見大學同學kawaii,原來佢細妹讀緊我負責果個program,好意外! 呢個世界真係細。亦令我更加覺得此地不宜久留。


其實一早我都覺得自己唔適合做admin work,唔適合做customer service。俾人話我poor attitude,只係一個警號。我做野係快,有d諗頭,但同時又唔夠細心,有好多minor mistake,搞到我 partner ka ho要執我手尾。我想做d creative 一d,對社會貢獻大d,可以週圍去0既工作。一份0岩自己的dream job,要點樣先搵得到? 輪唔輪到我?


星期日,暫時放下對前途的憂慮,跟老豆行山,跟細妹打羽毛球。多健康的一天啊!好耐冇打過羽毛球了。老豆行山時告訴我十年前曾經幫我算命,當時的師傅說我的命生得不錯,但會有一個大挫折。捱過那挫折,我的命會愈來愈好。挫折? 好驚呀!我廿幾歲人,都冇遇過咩野挫折。我會唔會捱唔過?


聖誕節,冇雙糧,冇bonus,無心消費。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...