2006年9月30日 星期六

都係見工

見工,唔係好日都冇得見,就係一日見幾份

尋日,又再一日見兩份

首先12:30見一份老人中心hr,食飯時間見工未試過

去到已有一個都係見hr0既人填form

先做written test,個test竟要做個半鐘,有四個task

分別用英文寫trainning process+critical success factor, 用中文寫封邀請信叫個人來講talk、做hra有咩條件、用電腦做個海報promote個新興建0既學院,真係前所未有咁多野做,唔好以為呢d社會服務機構好頹,心諗:見份hr 0者,使唔使咁呀?,而且個人認為第一個第三個task幾無聊,同工作能力無關

做完d task已經兩點,冇左半條人命,又餓又累,做做下仲多左個applicant來,原來有成三個人in

then等interview,同另一個applicant吹吹水,佢0係city hrm畢左業幾年,雖然佢聲稱自己冇做過hr,但我已心知不妙

果然,明明我最先做sai d task,佢地竟然叫佢入去in先,仲in仲幾耐

我一路等,一路覺得呢間野好唔尊重d applicant

叫人食飯時間來見工做written test,做完仲要等鬼咁耐先有得in (我等左9個字),由12:30-3:00冇得食野,幾過份,完全係方便自己漠視他人0既做法 。自己去食飯就叫人做WRITTIEN TEST,食完就一次過見SAI所有人,唔理你邊個做完、做完要呆等幾耐..安排得好差

好不容易終於有得IN,緊張已經俾唔耐煩侵占,自問佢地D問題我答得唔錯。但既然另外兩個APPLICANT係做開0既,我明白就算我講到識飛,獲聘0既機會都好渺茫..我人生有兩個幾鐘就咁0係呢間野度虛渡

THEN去葵芳IN HKBN0既CUSTOMER SERVICE EXECUTIVE

大公司係唔同D,好快有人睬我,好快有人來IN

IN0既唔係HR,係CS DEPARTMENT既人,幾NICE,都IN左幾耐

內容都係吹下水同埋叫我PRESENT一篇NEWS再講下感想,有D似AL 英文ORAL 考試

聽佢形容,份工都真係幾辛苦幾challenging,佢都話turnover幾高,但幾多野學

如果唔係0係咁遠番工,我都幾鍾意,加上個未來上司又咁nice,送我出去時仲幫我拎住個袋等我可以放好d野,

不過in唔in得成都幾難講,因為果d internet知識我真係唔識

see how's it goes!!!!


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...