2006年9月2日 星期六

in恆生

今日同tak一齊去恆生個recruitment day

其實0岩心水0既post得甚麼counter service officer,唔太想做,純粹見識+拎interview經驗

去到九龍灣,以為0係恆生大廈in,搵左一輪,去到又話0係德福大廈in

上到去,幾多人0下,先填form,then交form-> 係交form個room等in

主辦單位應該估唔到有咁多人,又調房、又加位,見d hr都係叫d個樣老老地0既人入去in,以為冇得in。

等等下d hr 叫左一group人出去

第二次再叫一group人出去時仲有我同tak份

一岡人等去到間房,個hr 叫我地自我介紹先。去in d人個底都係為幾一般,頭兩個騎呢女仔我估都form5 grad,冇咩信心,又有個bu associate,又有"外賣大學",又有自稱0係外國讀大學

then group discussion,題目係銀行五天工作制,我地果邊個四個係反方,tak果邊係正方

個方式只不過係輪住來講,氣氛冇咁aggressive。以外地第一個臨呢女講到好似佢文咁,好多四未詞

我都講左幾多point,表現都ok,但當眾人都講sai,個hr問我地有冇野要補充時,第一騎呢女竟然插我,

話五天工作制點會加長d工作時間,又話星期六日d員工可以去做gym,健康d身體好d健康會好d?

好明顯佢唔明我講乜,我解釋番時個hr都聽到點頭

點知tak竟然插我,話對員工來講五天工作只係每日做多一個鐘,唔會對員工有咩影響,反而多左一日家庭樂可能仲開心

我好意外tak竟然插我,我話數雖然係咁計,但係當所有平時星期六先用銀行0既人都要0係weekdays用銀行,平日0既工作量分分鐘會令每天工時增加超過一個鐘。呢個point有d牽強,but,anyway...

到走,tak竟然0係lift口同我講個hr如果要0係呢gp人度選一個去second in,都好難唔選我,因高下立見

我唔敢講咩。但我懷疑個hr可能係有線其中一個hr。諗番轉頭,if有線班女人離職後分佈0係各大公司,咁我就死la。我係佢地心目中唔做得野。唉,有線intern,冇好帶悏。

then行宜家,德福plaza睇衫,見到一件幾靚0既乾濕褸,著上身居然都幾好睇,好少要一件!不過要成千蚊

睇報紙講過,每個女人都起碼要有一件乾濕褸。依家知點解


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...