2006年9月21日 星期四

失業日記

尋日又再展開新一輪send信攻勢,但至今仍未收到任何回音。對於搵工,已討厭至有點迷失方向0既地步

兩本旅遊雜誌都冇回音,十分失望。對朋友0既慰問實在感到有點煩厭,pls leave me alone

聽日生日,只有0係等待與無奈0既心情下渡過

阿君話要同我慶祝,但我真的沒有多大心情,不嬲對慶祝生日都冇乜興致

細細個我已睇穿長大係冇著數,唔想咁快大

飲茶見到同我同年且比我還小的小學同學文惠秋竟然結左婚兼生埋女,god!唔認大都唔得!

結婚生仔,多遙遠...

今朝又見到果個0係天平村走上走落賣棉被0既阿叔,見到你打開門,會好有禮貌問要唔要棉被

雖然其精神令人敬佩,畢竟拎住d咁重0既棉被走上走落實在辛苦

但真係好懷疑佢賣得出幾多,

點解佢要咁?


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...