2006年9月27日 星期三

抱病見工得個桔

星期一已經feel到唔舒服,不過低估左病情,照接兩個interview,又cancel左一個0係網上被人插係黑店0既mkt公司0既mt second in

星期二上午去in avery 0既account service officer assi, 係一間consultant安排我去,0係九龍灣

一路坐車時都好眼訓,但上到去,腎上腺素上升,清醒左d,但依然不在狀態,講野有d語無輪次,

個hr 又cool cool地,冇寫過野,睇唔出有冇機會

then written test,係reply complaint letter 同define d好專業0既工業用語,

封信唔難寫,但不在狀態,寫得唔好,有野漏

in完打番電話俾個CONSULTANT,佢問我IN成點,個HR有冇笑容

佢話估計個HR 今晚/WITHIN呢兩日會打俾我SECOND IN,言下之意即呢份工幾等人用

其實成功機會應該高,可惜食左藥WING WING地0既我未能把握,

IN完呢個要等到5PM先IN得下一個,仲有好多個鐘

番左屋企訓覺休息,好快訓著,明顯我真係幾病

訓得兩個鐘又去星島IN記者

0係電話已FEEL到個HR幾NICE,真人原來勁似CINDY,又係戴眼鏡黑黑地,笑聲都似

佢話呢排收到幾多CV係去過澳洲,佢都問左唔少澳洲野

但我發覺自己英文ORAL退步了,講得唔好

THEN WRIITTEN TEST,將一篇關於葵涌0既英文文章TRANSLATE,

篇文淺過東方D變態外電好多,但生病中0既我好難集中精神,真係寫得唔好,大勢已去

難得有記者工IN,白白糟蹋左,唔通我真係要倏寫字樓工?

夜晚,都係去睇醫生

*************************************

估唔到探完爺爺兩日佢就過生,0係細佬生日果日死

醫院話佢6:30AM死,死時冇人0係佢身邊

星期一姑姐探佢時佢已冇左知覺,未醒過,果晚就去左,連回光反照都冇

睇來佢對呢個世界都冇咩留戀

經常話對爺爺冇感情0既老豆都有D落漠,做野果時都有D "LOR LOR 攣"

畢竟都係死老豆...

爺爺呢個人都幾傳奇,其貌不樣,卻有四個老婆,風流一生

寫得一手好文章,做過小學校長,開過廠,又做過看更,拎綜援

阿媽話佢好景時日日去尖沙咀飲茶,西裝打呔,最搞笑係手會拎住個皮GIB,GIB內只有一叠報紙

阿媽對爺爺一直都唔多尊重,同我講佢死左都用"咸濕公"來稱呼佢


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...