2006年9月25日 星期一

垂死的爺爺

尋日一家人同特登0係東莞出來0既叔叔二嬸一齊去西環探未期cancer的爺爺

上次見佢係幾年前新年,當時佢仲肥頭dup耳,笑容仲有d猥褻(阿媽成日話佢咸濕)

今日見佢真係好虛弱,冇力郁又講唔到野,但仍有意識,清醒

我地成家都係第一次接觸病得咁嚴重0既人,都唔知講咩

對爺爺病情最了解0既姑姐話醫生話佢得一個星期命

幾日前本來仲ok,可以自己落床講野,醫生話有幾個月命,但突然跌親之後情況急轉直下

醫生話有咩要講就趁佢呢幾日仲有意識好講埋佢

原來爺爺一直都唔知自己有未期cancer,醫生叫姑姐唔好同佢講

尋日見佢咁,又罕有地成村人去探佢,我估佢應該知道自己捱唔到幾耐

同佢講野,佢有反應,會望你,但睇得出佢好嬲自己回答唔到,成日想整甩d管又整開d被

見佢咁,原本對佢冇乜好感0既眾人都動惻隱之心

連十年冇見佢0既細佬都主動第一個捉住佢隻手同佢講野

阿媽叫我地唔好問佢野,費是佢想答又答唔到仲唔開心

叔叔講d野最正路,同佢講佢會冇事,等佢好番同佢番常平,又話屋企個個都好好

老豆就真係唔識點做,成日問佢係咪好痛,叫姑丈睇下佢好唔好

姑婆同爺爺感情好好,但姑婆中風,冇人同姑婆講過爺爺0既病情

我地0係病床旁邊逗留左成個鐘,臨走老豆叫我地三個同佢講bye bye

細佬第一個同佢講。原本好疲倦0既爺爺突然爭大眼,好似想透過眼神同佢個孫仔講d野,

似乎知道今次係最後一面

見到佢有意識但又未能表達,呢個stage對佢來講應該最辛苦最難推

唔知佢依家有冇後悔佢呢世人負過四個老婆同埋冇盡過做人老豆/爺爺0既責任?


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...