2006年9月16日 星期六

一日in兩份工,想死

對我呢個不善辭令0既人來講

in一份工已足夠叫我心力交瘁

尋日一日in兩份工,上午去北角,下午去尖咀,死未!

北角果份係比較有前途0既康樂用品公司management trainee

個hr都ok nice,對我去過澳洲呢點幾buy,原本係有優勢

可惜我份人喜惡形於色,對自己冇興趣唔鍾意0既野,就算口呃到人,表情都呃唔到人

當人地問我介唔介意做sale/marketing工作時,我面色一沉,又語無倫次

當人地問我0既興趣0係邊,呢5年有咩career goal,我啞左好耐

當人地問我你番來後呢兩個月做過d乜,我都冇正面回答

我覺得人地絕對睇得出我對份工冇乜興趣

但其實得覺得呢份工係學到野係ok,又可以走走踢踢,可惜自己唔爭氣

then去又一城page one打書釘等in第二份

個office好唔得,細細地窗都冇,去到首先做"written test",要九個字內做3個task,第一個係中譯英,第二同第三個係吹水題,一中一英,題目一樣

以外地我好快就打sai,

then in,以為in男人會好d隨和d,點知個男人cool爆,極傲慢

打招乎唔採人,講野又唔望人,慢條斯理,in完仲冇意要送我,自己用電腦

完全估計唔到自己得定唔得

不過可能呢份工我prepare得好d,冇俾佢影響我表現

唔知係咪因為呢份係customer service,所以佢in人時要cool d

anyway, 我估呢份工都係唔好做,番足6日又要ot,打香港老細工工都係辛苦

*********************************

0係page one睇到胡恩威0既<消滅香港>,有感而發

佢話消滅香港0既主角就係香港政府。市區重建,就係消滅香港

街上充斥住一式一樣0既商場同監獄式住宅/樓宇

小市民唔可以0係街邊開以為生既小攤檔,大財團卻可以0係大街sell寬頻電視

行街沒有街味,室內充滿冷氣,室外充滿廢氣

的確,香港好似愈來愈廣東省,大陸lization

好似上水,好多舊野都冇sai,新0既又冇乜人情味

好有local特色0既大排檔、小販又話阻街又話影響市容而消失,但其實寬頻sales更擾民

d商場又個個差唔多,d鋪頭來來去去都係果幾間,行街無乜意義

去過外國生活,先發現到香港一d獨一無異0既特點,可惜呢d野而買少見少

**********************

睇<不是香港人>,有個北京留學生用火龍果形容香港男仔

外表鮮艷奪目,內裡卻是白而無味,一絕

不知國產男孩如何


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...