2006年9月22日 星期五

告別廿二歲/談生日

九月廿二日,本人廿三歲生日,搵工冇著落,冇咩好心情慶祝

我需要一個肯定

********************************

一直以來對生日都不太重視,細細個已睇穿做大日係無著數,所以生日係冇咩值得興祝

記得小四時問黃鳳珍問我(or我問佢)你想唔想快d大

我話唔想,因為做大人要番工搵$,好煩

佢話想快d大,因為可以申請信用卡,想買乜就買乜

似乎唔知用信用卡係要還$

又記得有次睇一個美國0既衛生巾廣告

一個男孩問另一個男孩生日想要咩禮物

個男孩話想要衛生巾,因為睇衛生巾廣告d人用左衛生巾之後又可以騎馬又可以游水又可以跑步

中學時,基本上同同學有協議,我生日唔使送禮物,咁就唔使0徒$交換禮物

所以咁大個人我都冇咩收到生日禮物,收到的,都唔多0岩心水,似乎d fd都唔多知我鍾意乜

d頹0既生日禮物,真係唔收好過收

其實咁多年生日,以去年最令我深刻

話說舊年生日仲0係oz emerald backpackers

tak煮左餐對backpacker來講好豐富0既晚餐俾我

仲觸目地用糖0係蛋糕上整左”22”0係上面,在場0既其他人都知我22歲生日

irish paddy見狀話要叫其他人唱生日歌

我當然制止,於是匿入廁所,佢見我咁抗拒都尊重我,只係用手拍生日歌0既拍子

then食完野,我0係common room寫日記,

飲過酒又知道我生日0既癲佬brett竟然無la la大聲唱生日歌

其他鬼佬好快和應,結果個日生日,我有一大班鬼同我唱生日歌慶祝

今年生日,我有好重視生日0既阿君發起要同我慶祝

0係正日fd慶祝生日食飯,咁大個女好似真係第一次


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...