2006年9月5日 星期二

Darren Hayes同個男人結左婚!!!


今日上網無意中俾我發現savage garden 0既主音darren0係我離開澳洲冇幾耐公開表示同佢一個拍左拖兩年0既男友0係英國結左婚!真係嚇左我一跳。如果呢個消息係0係幾年前我勁迷darren 0既時候傳出,我諗我會難過我耐。

savage garden係我讀中四時非常迷戀 0既 band,亦係我第一隊鍾意0既外國band。當年0係電視睇到darren現場唱"truly, madly, deeply"之後就俾0既認真同"型"深深吸引。0係香港,我真係搵唔到咁型,又靚仔,重要唱歌係得0既男歌手。之後睇埋正到爆0既"i want you" mv、去hmv試聽首首歌都咁正0既savage garden album,我知道,我要聽外國音樂,我要買savage garden d 碟。

當年冇得上網,報紙又冇乜savage garden d消息,我都係託徐仔幫我上網搵savage garden d news、download savage garden d相。仲記得當年徐仔問我如果darren同daneil搞gay我會點。雖然darren有時係"乸乸地",呢個亦可能係我鍾意佢0既原因 (唔知點解我係鍾意d中性d0既男藝人)。但我覺得冇可能0既,因為darren結過婚。估唔到多年後0既今日darren會come out,仲要come out得咁徹底,同個男人結婚。點解d有魅力0既男人,都要搞基?

我鍾意0既男artist,如黃耀明、陳百強、陳鍵鋒、哥哥、boy george、suede的neil codling、還有最近先迷上0既the killers主音braydon等,一係俾人話gay,一係真係搞基。多諷刺。

題外話:一直等電話等人叫我去interview。但香港實在有太多sell野電話。一星期閒閒地都收到6 至7 個。0係人等正經電話0既時候,收埋d連你個名都講唔出0既垃圾/sell野電話真係幾令人火滾。

搵工,同拍拖一樣,都係你揀人,人揀你。要搵份自己鍾意而人地又肯請你0既,一d都唔易。shit!


當年darren hayes型爆之作:


Savage Garden Tears of Pearls



Savage Garden - I Want You


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...