2006年9月12日 星期二

高木直子漫畫帶來的聯想




我好少睇漫畫,不過我就睇sai細妹買番來0既高木直子漫畫

當初想睇係被其<150cm life>的題材吸引,因為我都係差唔多高


一d佢遇到0既情形我都遇過

例如俾d鬼佬摸頭

去到澳洲,經常被身高所累,走開型格路線0既我被迫走cutie路線

被型仔tour guide視為細路女,成日被摸頭,浪漫而轟烈0既異地戀夢破滅

當然生得矮有時係有d著數

例如去到中四都仲可以買小童飛坐火車、 去海洋公園

個樣俾人感覺又後生d等

<我的第一次>亦勾起我一d人生第一次0既記憶

如第一次同屋企人走失,想同警察講時被阿媽搵番,即被狂插

第一次番小學,件校服唔識著,上到課室其他同學自己搵位坐,我仲呆左企0係度俾miss渴

第一次番中學,唔知中暑定咩,排隊時頂唔順要入醫療室

第一次坐飛機去西安,雖坐窗口位,但冇風景睇,仲因貪得意將張椅子較後時竟變成較前,加上坐前面果個較左後,搞到鬼咁迫

第一次自掏腰包睇戲,睇titanic,仲要係情人節,鬼咁多人,要坐最前排0既側邊位,睇得好辛苦

不過我最鍾意都係<一個人上東京>

帶俾我當初決定去澳洲一闖時0既心情,又令我反思自己做傳媒0既決心

作耆初到東京,都要靠做壽司廠工人、銀行工人過活,為的就係等一個機會

或者我都要暫時向現實低頭,去等一個機會

********************************************************************

朋友因為見工時講野悶而被拒絕

幾無辜

我都唔識安駝

搵份工,真係他媽的困難。想點呀?

搵份工,要天時、地利、人和、仲要命水配合,

比拍拖還要難。fuck!



沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...