2006年9月4日 星期一

我愛碧咸


番來HK後第一套0係電視播而又有興趣睇0既係「我愛碧咸」

幾好睇,興鬆簡單得來又有MESSAGE,睇過幾套英國電影都係咁

印度家庭背景對我來講亦好新鮮

男主角0既SPORTY、動靜更令我諗起0係澳洲遇過0既兩位好得0既TOUR GUIDE...GOD!!

0係澳洲街頭你唔會遇到咩靚仔。因為澳洲人D打扮其實幾娘,大多係髱髮+CAP+T SHIRT+SHORT

但偏偏有不少好CHARM好MAN0既男仔去做TOUR GUIDE

香港D TOUR GUIDE俾人感覺口花花,有把口就得

但澳洲TOUR GUIDE就難做好多,講野係佢,帶你行山係佢,揸車係佢,苦力係佢,連煮飯都係佢

實在令我呢個係城市長大0既懷春少女心動,見一個愛一個

你諗下,0係香港有幾多個男仔可以咁勁,又識搵錢,又識煮飯,又細心,又靠得住?

0係澳洲,最想念的,都係一眾好得0既TOUR GUIDE


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...