2006年9月13日 星期三

無無聊聊又寫日記

終於說服自己要向現實低頭

搵下傳媒工以外0既工,待他日天時、地利、人和、命水0既機會再出擊

不過都仲好頹,唔想為d興趣不大0既工寫寫來都唔知有冇人睇0既cover letter

連兩份未apply0既傳媒工都唔知係咪已經心灰意冷,唔想理住

寧願上網睇下d無聊野。但番來三個月都來緊,仲0係屋企hea,真係覺得有d愧對父母

難得佢地舊年俾我出去闖,唔使我幫手餋家,家陣番來,都仲咁頹

點可以唔內疚?

一心做藝術0既九月走去教英文,因為"要等一個機會"

高木直子0係東京一心想做插畫家,但都要去做壽司廠工人,為的都係等一個機會

既然現實係要你咁,我又點可以獨善其身?或者我真係技不如人。

*************************************************

尋晚睇林奕萍本"等待香港-娛樂篇"睇到兩點幾

睇到佢對tvb0既一d批評

始發現其實tvb真係有d不思上進,不主動求變,節目性質愚昧,換湯唔換藥

佢用"邊看邊教人覺得比死更難受"來形容我用"垃圾"來稱呼0既「當四葉草遇上劍尖時」真係笑左出來

呢套野真係難頂,當初睇左一分鐘我已經覺得係垃圾,不屑追看

其實不知不覺間做左電視精多年0既我已經捨棄左無線電影劇

我頂唔順佢d白痴橋段(皆大歡喜、真情、高朋滿坐)

項唔順佢0既抄襲(遊戲節目、妙手仁心)

頂唔順佢將好題材糟蹋(如幾年前講機師果套劇集,題材身新鮮,卻變成情情塌塌0既婆媽鬧劇)

仲有果d聽到令人打冷震,由無線藝員唱0既主題曲/插曲/兒歌、不知所謂、柴娃娃0既旅遊節目

本來d景點來來去去都係果d熱門旅遊點已唔多吸引

仲要用d白痴戲劇做包裝,更加令人嘖飯

反而亞視除左一d柴娃娃旅遊節目之餘,又會有d 格調較高0既嘗試(如從香港出發、尋找他鄉的故事)

呢類野你唔會0係不思上進、"敵不動我不動"0既tvb創造,佢地最多都係"抄考"

其實近來我對亞視愈來愈欣賞

雖然亞視積弱多年,d自拍劇集都唔係好得,但0係資訊節目方面的確有創新、改革0既勇氣

偶然仲可以創造絕對d高質素9既節目,殺無線一個手不及

我絕對唔希望見到亞視執笠,無線獨大。咁對香港人係無好處


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...