2006年9月20日 星期三

又係見工

尋日又見工

去一間marketing cpy見marketing mt

間公司好細,但聽個intervier講好似幾勁,有好多勁project接

如果份工見得成,完左training就會升project manager自己跟project

有d似apprentice,幾有挑戰性

個interview好簡單,只係一人用2分鐘用英文介紹自己

個個講d野都差唔多,我都唔知佢點選擇

不過我諗我表現應ok,第二d人一講完,個interviewer會放低佢地份form

但我份form個interviewer一直拎住,直至最後一個bu mba0既男仔身份爆光

條友無論外型同講野都幾頹,一d都睇唔出佢係mba,似hea人,又好似冇自信

人地自介時佢又好知點咁,個interviewer都要問佢係咪唔舒服

不過本來我都覺得佢熟口面,我自介話hrm悶,佢仲有會心微笑

in完同部份candidate一齊走,同個應該in得成差人0既city男仔一齊走

*********************************

搵工真係好鬼煩,學tak話齋,0係tnb做個秘書仔都幾過癮。好想番oz耕田......

如果可以收到u/新假期0既電話叫我去in,將會係最好0既生日禮物


1 則留言:

  1. Nice Story !!!! Wish you good luck ar thanks.

    回覆刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...