2007年8月25日 星期六

澳洲闖蕩之旅(六) - 浪蕩東岸篇 3rd WWOOF @ Tully

到tully玩第三次wwoof,原意並唔係再想體驗什麼農場生活,而係想有免費食宿好讓我地等工時唔使花錢。


在tully巴士站甫見wwoof host peter,佢一身農夫打扮,件衫又咁多污跡,不禁為未來幾日在Peter's farm的工作擔心。

peter's farm離市集有30 mins車程,主要種有機香蕉,亦有少量熱情果同家禽。農場規模係咁多次wwoof 之中最大的,仲有full time worker幫手。管理peter's farm的主要係peter的女婿印度人gorden,peter兩公婆正處於半退休狀態。




我們跟PETER兩夫婦及PETER朋友的父親,九十多歲的LAWRENCE同住。PETER的 "屋" 其實幾簡陋,由一堆建築物組成,頂再加一個帳篷。由於間局開放,蛇蟲鼠蟻青蛙輕易入內,TAK第一晚被嚇至甚為沮喪,帶點嗚咽的歎息道: 咁0既屋,點住呀?



見唔見到隻好似玩具的青蛙? 係真架!

雞眼中的靚女 - tak

第二朝六點幾起身準備工作。我們都嚴陣以待,帶晒手奪著拍晒長衫。GORDEN見到好意外,話我地VERY PROFESSONAL。當日的工作係去農場一個似乎被荒廢的角落清場,將雜草樹枝清走。TAK負責砍樹枝,我負責清。清清下,TAK發覺有幾隻雞望住佢。佢同D雞講 : 望咩望,未見過靚女?  我不屑地回應到:  "咁你0係雞0既角度來講都係靚女來0既!"

 

呢兩個核突鄉下婆係邊個來架? 都唔識0既?

第二日的工作係到packing shed 幫手包香蕉。我的工作好簡單,將壓偏的box用釘裝機釘好成型。可能因為我太大力,釘釘下部機失靈。peter前來修理,用帶點責備的語氣對我說: "see how good you've done!" 好拗底。

 



Packiing Shed

之後幾天的工作都係香蕉farm 除草。香蕉的雜草異常多。tully係澳洲最潮濕的地方,加上天氣炎熱,室外工作份外辛苦。

Peter's farm的香蕉田


有日peter太太出TOWN,我地要去gorden家,即peter女兒屋企食午餐。gorden有成5個仔女,最大的十九歲,最細四歲,經常落農場幫手。後來聽peter個女講,原來佢d仔女都唔會番學校讀書,佢地都在家受教育。主要原因係佢地一家係虔誠的基督教家庭,而學校教的一些科學知識可能同聖經的內容相違背,仔女去學校較易學壞。

同我地一齊住的老伯lawrence係一個好有趣的老人家。雖然佢已經九十幾歲有d口齒不清,不過佢都幾鍾意同我地講野,尤其係講佢個仔。LAWRENCE知我們不習慣屋內的蛇蟲婆蟻,買左枝防蟲噴霧俾我地用,放左0係地我地房門口。佢個仔在中國教書,並在我們來的期間回國,peter夫婦送 lawrence到機場brisbane探仔。臨行前見Lawrence將自己d衫熨到筆直,似乎相當重視兒子。







LUNCH@ Gorden's home,主人家位的係Peter,佢左邊的係Lawrence

星期六peter夫婦的教會有教友farewell party,我地都有份出席。我地唔係教徒,對教會活動認識不深。不過難得有得離開peter's farm到外面接觸一下其他本地人都不錯。我以為去到會好悶,因為自己唔係教徒,不過可能因為我地係唯一的亞洲人,教友們都好主動同我地傾計。估唔到去教會係一個不錯的接觸 local 的機會。我地分別同過芬蘭移民、瑞典移民傾計。最有趣的傾談者係一個中年男人。佢知道我地係香港來之後,半講笑地說香港係佢去過的地方之中最差的。因為人太多,簡直是惡夢。第一次聽到有人咁批評香港。不過0係tully這小鎮長大的人難免對香港不習慣。

tully 的教會似乎有一個習慣,就係教友都會帶食物到教會奉獻俾各教友。我同TAK兩個平時無啖好食的BACKPACKER,見到有咁多HOME MADE健康食物任食,興奮不已。TAK仲食到肚痛。

  

                             Farewell Party @ Tully

gorden與peter女兒的浪漫史

第二日我地又跟GORDEN一家去另一個教會。gorden一家似乎都係教會的活躍份子,識好多人,又唱聖詩又玩樂器。今次去教會就正式好多,個個都著得formal左,我同tak t-shirt短褲好似唔係好莊場重。一班小孩唱完聖詩就輪到牧師講道,講左成粒鐘,我就悶左成粒鐘,不過gorden d仔聽得好認真,drop晒notes。好不容易捱過牧師講道,終於到大食會。我同tak因為唔想再聽牧師講道,刻意避開佢0既目光。食食下,同gorden的太太,即peter的女兒談起來。原來當年gorden係以黑工身份來佢地農場打工,而且唔識英文。後來peter太太教佢睇聖經,佢覺得自己有幸來到澳洲係上帝恩賜,於是佢轉信基督教,仲同peter個女談起戀愛。不過後來gorden黑工身分被揭發被迫番印度,peter個女發覺自己好掛住gorden,成日寫信俾對方,仲決定結婚。
為左認識印度文化,peter女兒去左印度同gorden一家生活一年。由於gorden一日要工作十幾個鐘,冇乜時間陪佢,而gorden鄉下又保守,女仔唔可以隨便出街,於是佢被迫同gorden家人留在家。不過因為語言障礙,無法溝通,令佢同佢屋企人關係唔好。有次gorden媽媽大聲同佢講野,佢以為對方鬧佢,哭了起來。後來先知道原來gorden媽媽以為同佢大聲d講印度話佢就會聽得明。

臨走前一日 與gorden的仔女到瀑布遊玩...    








  Peter"s fam的包雞蛋工場,由peter太太同lawrence打理

    








1 則留言:

  1. 想有免費食宿好讓我地等工時唔使花錢。------------agree !

    回覆刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...