2007年8月19日 星期日

澳洲闖蕩之旅(六) -浪蕩東岸之難忘FRASER ISLAND

完成NOSSA RIVER之旅,我們便前往RAINBOW BEACH展開FRASER ISLAND之行。

FRASER ISLAND是全世界最大的沙島,以美麗天然湖泊見稱。這次的FRASER ISLAND之行是半自助形式,團費包括了租用4WD車、營具及食物的費用。我們將與8個素未謀面的人合用一架4WD。







看過太多海灘,RAINBOW BEACH未能令我們感到震撼。

未出發,先交惡

FRASER ISLAND之行開始前一日主辦單位要求所有參加者出席講座以進行分組及講解在FRASER ISLAND駕駛要注意的地方。我們是在場幾十個參加者中惟一的亞洲人,組員都是年約三十的成熟人士,沒有BACKPACKER,暗覺不妙。更不妙的,是這班成熟人士都是酒鬼,要我們兩個唔飲酒的人都夾錢一齊訂酒。我們表明我們是NON DRINKER,不想夾。其中一個團友"澳洲細佬"要我地用本來買酒要夾的錢用來買汽水,那便可分享他們的酒。本來我都想應承,但經TAK提醒,發覺他們此舉係"屈"我地,因為一來我地連汽水都唔多飲,二來我地冇話過要飲佢地D酒。去買汽水,其實即係奉獻。我坦白交代我們是不會買汽水的,也不會飲他們的酒,現場氣氛尷尬,我們也離開了。

回到房間,覺得自己剛才的表白的確TOUGH左 D。為左省十幾蚊汽水錢,將自己同團友的關係弄得咁薑似乎不值。於是,為免未來三天兩夜的FRASER之旅冇運行,我地自發到超市買汽水,並派TAK向團友們致嫌。





各人整裝待發





坐渡輪從RAINBOW BEACH到FRASER ISLAND






狹窄的車箱,第一站由"澳洲細佬"當司機。





沙麈滾滾的FRASER ISLAND。在FRASER ISLAND,海灘就是公路。

跟一班成熟老外同組,總覺得有點格格不入。行程第一天的上午都是在趕路,在LAKE MAKENZIE CARPARK草草吃過午餐便與團友往LAKE MAKENZIE 去。





LAKE MAKENZIE 的確是個水清沙幼的好地方,雖然我同TAK的泳衣都在不在身,但美麗清涼的湖水及炎熱的天氣令我們不得不走落水。和那些BIKINI鬼妹比較,我同TAK T SHIRT短褲的落水LOOK的確騎呢。其實我地已經特登搵個冇乜人的地方下水。

睇見其他組的組員在水中玩得咁投契,我們組的組員只懶懶閒坐在湖邊各自各聊天,不禁有點稀虛。我的FRASER ISLAND之旅,是否就這樣給糟蹋了?



臨離開LAKE MAKENZIE時與組員合照:後排左起IRISH情男、ISRAEL男、澳洲大佬、ISRAEL情女、ISRAEL 情男、TAK。前排左起IRISH情女、澳洲細佬女友、澳洲細佬、我





離開LAKE MAKENZIE驅車至今夜留宿的CAMP SITE,偶然的機會下團遊們拿了我的MP3在車上播。估唔到我MP3的歌好岩佢地,邊聽邊唱。我同一班成熟老外總算有些共通點。



黃昏,準備晚餐@ CAMP SITE






第一晚的晚餐是牛排+SALAD,大多由在服兵役時當大廚的以色列男準備。眾團友中,以色列男是最勤力最抵得諗的一個,其他團友都話佢係好老公。

飯後眾人飲酒吹水,以色列男拿出水煙俾眾人試。我同TAK都有份試。吸水煙的感覺挺清新,入口有點水果味道,不像在吸煙。

吸過水煙後不久便回TENT休息,因為發覺同一班成熟酒鬼真係冇乜話題,挺沒趣。

第二朝,我們組是最遲起身的一組。IRISH情女弄餐單上的早餐"AUSSIE NEST",第一次試。方法係先在方包上塗牛油,弄穿兩個孔,放在PAN煎,並將蛋打在兩個孔上。煎熟後蛋便會包住塊包,十分適合愛蛋的我。




TAK在試整AUSSIE NEST

                     吃過早餐便前往另一名湖LAKE WABBY,在一大沙丘旁,幾壯觀。



在LAKE WABBY呆坐期間,一娘娘腔阿伯向我們搭訕,叫我們落水玩。又謂自己的腳俾魚游過,然後哈哈大笑。雖說佢冇惡意,不過其言行舉止令我們感到害怕。







離開LAKE WABBY,趁冇人為意爬入車"偷"了公家的FRUIT CAKE來吃,在HAPPY VALLEY小休及補給,黃昏時到達FRASER ISLAND另一景點INDIAN HEAD。




晚上又再回camp site等食飯,無意中坐左0係大佬細佬之間,同佢地聊起來。大佬話我地尋晚太早訓,今晚唔會放我地走。原來大佬來過香港幾次,因為佢做童裝生意,0係深圳入貨; 細佬係melbourne人,同朋友0係melbourne市郊開電腦公司。佢話開始時佢同佢朋友都冇錢。佢地0係屋企附近貼街招話幫人買電腦,收左人錢就自己去電腦廠入貨俾個客,從中賺佣。依家生意穩定,廿五歲有樓有車,仲計畫年尾環遊世界。

細佬問左我地好多好serious的問題。"wt is your new year's revolution?" "how do u see each other?"又不斷要我們試飲酒,因為飲酒係澳洲文化,我地來到澳洲應該try their culture, not prevent it。





當晚的party很熱鬧,因為隔離組都join埋我地玩遊戲,又有機會同隔離組一個德國ceo吹水。ceo飲大左,連個女朋友同法國佬調情都好似唔係好care。佢知道我係香港來,問我sars係咪死左好多人。

玩到一點幾我同tak便睡覺,因為第二朝要睇日出呢!~





日出@ fraser island

由於尋晚組員去得太盡,第二朝隔離組開車走了,我地組d人都未起身。匆匆吃過早餐、到海灘洗餐具(洗完唔知係咪仲多菌),驅車往最後一日惟一的景點-eli creek。






eli creek 就像是天然水上樂園,小孩帶上浮板任由水流把他們由河頭沖到河尾。我都想玩,惜m到,不能下水。

離開eli creek,組員覺得夠喉,便驅車回rainbow beach。我地係最早番rainbow beach的一隊。

回rainbow beach 後又一齊 party

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...