2007年8月27日 星期一

手提電話隨想

友人把新買價值三千多的手機不慎丟在的士上,再用三千多買了一部同樣的手機。

對於友人的遭遇我萬分同情。畢竟七千幾蚊(三千幾 x 2)一部手機實在教人肉赤。友人的豪氣亦教我這視錢如命的人佩服。但我實在不明白為何友人要即日買一部同樣的手機。什麼時候我們的生活被電子用品支配了?手提電話,這個十幾年前冇人會想像得出的產品,現在已成為大多數人生活中不可或缺的一部份,冇左要即刻買; 電腦/上網,同樣是十幾年前冇人想得出會咁普遍的東西,如果壞左/用唔到,便教人憂心忡忡好幾天。電腦整唔番,我會訓唔著。

但十幾年前,當人人都冇手機冇電腦冇網上,我地還是生活得好好地?

其實諗深一層,冇手機冇電腦冇網上係唔使死的。但生活在香港的我們似乎已被這些東西支配,可以俾呢d死物主宰我地的情感。依賴電子用品,我們的物質滿足感得到提昇,但精神滿足感其實是在下降。有手機,還有多少人記得你的電話號碼? 有email,還有多少人會親筆寫信給你? 電子產品無疑為人類提供更多溝通渠道,但又同時拉遠人同人之間的距離。多了接觸,卻少了一份情,少了一份心意,少了份窩心的感覺。

*******************************************************

工作上被一些我控制不了的因素壓得我有點透不過氣。每日幾十個電話實在令人虛脫。十分期待我自己的雲南之旅,到香格里拉吸一口新鮮空氣。在香港虛渡假期實在有浪費青春的感覺。獨自遠行,係人生身必修的課題。

不知道在雲南迎接我的,將會是什麼人,什麼事?


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...